9 stvari koje treba da uradite kada PREGORITE NA POSLU

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    9 stvari koje treba da uradite kada PREGORITE NA POSLU

    Postarajte se da iskontrolišete stres pre nego što on počne da kontroliše vas. Ukoliko se osećate premoreno, mnogo radite i shvatate da ćete pregoreti uskoro vreme je da poradite na sebi.

    Ovakav vid umora prvo utiče na vaše mentalno i psihičko zdravlje, onemogućujući vam da se koncentrišete. Povratite kontrolu nad sobom, savetuje Success, i otkrijte mehanizme kojima sebi možete pomoći.

    1. Ostanite aktivni i tokom vikenda – Slobodne dane provedite daleko od kancelarije i osvežite svoju energiju. Ukoliko ceo viken provedete radno stvarajući kancelariju od svoje kuće sagorevanje vam ne gine. Izađite u šetnju ili vozite bicikl.
    2. Naučite da upravljate stresom – Ukoliko ne tretirate stres na pravi način on će veoma lako da preraste u pregorevanje. Uvedite jednostavne rutine u svoju svakodnevicu kao što je meditacija ili trening. To će popraviti vaš mentalni i fizički status.
    3. Idite na detoks od medija – Veliki deo vaše stresa dolazi od iskrivljene slike sveta koju vam šalju mediji i od potrebe za pažnjom koju preko njih pokušavate da utolite. Proveravanjem mejlova, poruka i sadržaja na društvenim mrežama urušavate svoj fokus. Napravite novi deo vašeg rasporeda, vreme kada isključujete sve medije.
    4. Istog trenutka promenite svoju perspektivu – Kada shvatite da ste pregoreli zaustavite se istog trenutka i u potpunosti promenite svoje okruženje. Ukoliko radite od kuće izađite da radite u prirodu, prošetajte ili idite do klijenta. Važno je da sagledate svet iz druge perspektive.
    5. Napravite u svom rasporedu mesta za potpuno isključenje – Treba vam vremena za predah. Kada ste pregoreli morate da se odmaknete i učinite nešto što će podmladiti i nahraniti vaš um, telo i duh. Ukoliko to uvrstite u svaki dan nećete osetiti sagorevanje. Ključ je u pronalaženju ravnoteže.
    6. Naspavajte se u tišini – Deo sagorevanja je i odgovanjanje na mejlove kasno pre spavanja. Razgovori o poslu do kasno u noć, žučne rasprave, nogu vas uzbuditi i vaš san je uništen. Ugasite sve uređaje oko vas pre spavanja! Čitajte, meditirajte i opuštajte se pre sna kako bi on imao regenerišuće dejstvo.
    7. Nađite izvor bola i odstranite ga – Obično ne sagorimo od celog posla nego od određenih aspekata. Možete ublažiti sagorevanje tako što ćete uvesti pauze dok ne indentifikujete uzrok problema. Ne nastavljajte da radite u sagorevanju. Pronađite koji zadaci su kritični i nađite način da utičete na njih.
    8. Istresite to iz sebe hodanjem – Uživajte u šetnji oko zgrade uz muziku u ušima dok ne povratite svoj fokus. Kada odšetate od projekta i vratite se nakon pet minuta bićete osveženi, sa novim idejama.
    9. Pomozite nekome – Divan način da se osvežite jeste da učinite dobro delo. Pomozite nekome bez da očekujete išta zauzvrat. Vaša sveža perspektiva može nekome učiniti mnogi i ljudi to pamte.

    [preporucene_vesti ids=”99529, 98916, 96773″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: pixabay

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE