Umrežavanje je ključ uspeha!

Ivana-Parcetic-Mitic-Marketing-Mreza.jpg
PinterestFacebookTwitterShare

PIŠE: Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednik portala Marketing mreža

Davno je prošlo vreme kada smo mogli da nastupamo samostalno. Umrežavanje i poslovno povezivanje trend je, ali i izazov broj jedan već nekoliko godina, a tako će biti i u 2016. Granice država u kojima poslujemo postale su nam tesne, zahtevi tržišta i potrošača sve su veći, a budžeti sve manji. Mnogi od izazova sa kojima se struka danas susreće posledica su globalnih promena, trendova i tendencija, ali i lokalnih ili regionalnih okolnosti, na koje možemo da utičemo. Zato je neophodno putem različitih poslovnih događaja povezati komunikacione stručnjake, obezbediti im konstruktivan dijalog i razmenu iskustava, ne bi li se ukazalo na izazove i aktuelne trendove u profesiji, ali i kako bi se radilo na praktičnom unapređivanju znanja stručnjaka i umrežavanju.

Kako bi napredovali u poslu i bili još uspešniji, potrebno je konstantno se povezivati sa novim ljudima, negovati stečene odnose i na pravilan način iskoristiti potencijal mreže kontakata. Događaji i konferencije višu nisu mesta na koja se odlazi isključivo da bi se nešto naučilo, nego i da da biste upoznali kolege, buduće poslovne partnere i stekli nove kontakte.

Svrha umrežavanja je izgradnja čvrstih, dugotrajnih i obostrano korisnih odnosa. Osim što podrazumeva upoznavanje novih, zanimljivih ljudi, networking vam može pomoći i da se istaknete i unapredite svoju karijeru, ali i da rezultira novom saradnjom, projektom ili klijentom. Pored toga, izgradnja kvalitetnih odnosa sa kolegama iz struke omogućiće vam da uvek budete u toku sa kretanjima i dešavanjima u struci, pratite trendove i budete blagovremeno informisani.

S druge strane, kao i na svaku drugu vezu ili odnos, i na networking morate gledati realno. Poenta umrežavanja nije samo i jedino u tome da ostvarite neku korist od upoznavanja druge strane. Kvalitetni odnosi ne grade se preko noći, a ideje o potencijalno poslovnoj saradnji doći će vremenom.

Upravo idejom o kvalitetnom umrežavanju kolega iz struke vodili smo se i pre četiri godine, kada je portal Marketing mreža počeo sa radom. Nakon uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, na kome je učestvovalo preko 170 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 42 agencije i 38 kompanija iz celog regiona, nastavljamo sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta 2016. godine u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, na kome će akcenat biti na praktičnom iskustvu i umrežavanju.

Na forumu će biti zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama, preko stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu, pa sve do očekivanja koje klijenti imaju od agencija za uloženi novac. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija. Mnoge kompanije i agencije će, kroz interaktivne radionice, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke. Forum IZAZOV 2016 biće mesto na kome će agencije i kompanije imati jedinstvenu priliku da se umreže, ali i otklone sve potencijalne nedoumice u pogledu međusobne saradnje, a sa željom da tržište marketinških komunikacija u Srbiji, ali i u regionu, postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, u cilju razvoja zdrave konkurencije.

Više informacija o forumu IZAZOV 2016 pronađite OVDE