“Magični doručak” za najmlađe

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: PROMO

U METRO HoReCa Centru je obeležena humanitarna akcija “Magični doručak”, projekat koji već više od decenije ukazuje na značaj integracije dece sa smetnjama u razvoju u širu društvenu zajednicu.

Akcija, jedanaesta po redu, je trajala od 26. aprila do 10. maja, tokom koje su građani kupovinom posebnih paketića Vile Dobrile u METRO Cash & Carry objektima, ili uplatom cene paketića na humanitarni račun Banke hrane kod Credit Agricole banke Srbije, bili u prilici da pomognu najmlađima.

Ovog puta prikupljeno je 5 tona hrane i podeljeno 3.000 paketića deci sa smetnjama u razvoju u zemlji. Projekat su organizovali i podržali Credit Agricole banka Srbija, METRO Cash & Carry, Grad Beograd i Banka hrane.

“Magičnom doručku”, koji je završen simboličnim takmičenjem i pripremom magičnog obroka, prisustvovali su predstavnici Grada Beograda, kompanija, medija i škole “Dragan Kovačević”, sa tradicionalnom maskotom ove humanitarne akcije, Vilom Dobrilom.

Zamenik gradonačelnika Andrija Mladenović je tom prilikom naglasio da je “ovo poruka da možemo kao društvo da pomognemo osobama kojima je ta pomoć najpotrebnija, a sa druge strane i da utičemo na našu decu da se zdravo hrane i žive u kvalitetnijoj sredini”.

Radmila Ivetić, predsednica Banke hrane je istakla da će ” namirnice, nabavljene prema spisku koje su dostavile škole, biti podeljene u 12 škola koje imaju kuhinju, a paketići će biti uručeni učenicima iz ostalih 24 škola za decu sa smetnjama u razvoju.”

Takođe, u sklopu današnje manifestacije kuvari iz Junior Chef Club-a predvođeni Milicom Aleksić, rukovodiocem METRO HoReCa Centra, dodatno su pripremili obroke za 160 učenika škole „Dragan Kovačević“, koji su istog dana dostavljeni deci.

Na ovaj način već skoro deceniju, kompanije i građani uz veliku podršku institucija, pomažu deci sa smetnjama u razvoju u školama širom Srbije. Tokom svih ovih godina projekat “Magični doručak” obezbedio je oko 75 tona hrane, čime je pružena podrška prirodnoj porodici u unapređenju kvaliteta života maloletne dece u zemlji.

Izvor: BIZLife

Foto: PROMO

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.