Vip mobile se uključio u projekat „Bitka za znanje“

PinterestFacebookTwitterShare

Kompanija Vip mobile uključila se u projekat ,,Bitka za znanje’’, svesna značaja savremene tehnologije i razvoja kreativnosti u modernom obrazovanju. Iznos donacije od 30.000 evra uručio je Milan Zaletel, finansijski direktor/CFO kompanije Vip mobile Veranu Matiću, predsedniku Upravnog odbora Fonda B92, što je najveća donacija jedne kompanije ovom projektu.

U okviru akcije „KODigranje“ predviđeno je da sve osnovne škole u Srbiji dobiju po pet mBot robota, uz pomoć kojih će osnovci od petog do osmog razreda imati priliku da nauče osnove programiranja, elektronike i robotike. Roboti su jednostavni za sastavljanje, a pružaju dosta mogućnosti da deca dobiju znanja iz STEM oblasti (prirodne i matematičke nauke, tehnologija i inženjerstvo). Do sada, za učešće u programu prijavile su se 344 škole, a donacijom kompanije Vip mobile obezbediće se 150 robota za 30 školskih ustanova, glavne nagrade za pobedničke timove finala lige „KODigranja“, kao i brojne aktivnosti u cilju razvoja informatičke pismenosti osnovaca.

„Bitku za znanje“ smo prepoznali kao jedinstvenu inicijativu koja značajno doprinosi razvoju obrazovanja u Srbiji, jer omogućava deci da se kroz igru upoznaju sa jednom od najperspektivnijih profesija budućnosti. Vip ove godine obeležava 10 godina poslovanja u Srbiji, tokom kojih smo se trudili da opravdamo status inovatora na tržištu, a ova inicijativa upravo predstavlja savremeni pristup obrazovanju i ističe važnost digitalnog opismenjavanja najmlađih“, izjavio je Milan Zaletel, povodom uručenja donacije.

„Neke kompanije odmah su prepoznale važnost ove akcije, a svakako jedna od njih, koja je do sada dala najveću donaciju, jeste Vip mobile u kome smo danas. Neizmerno se zahvaljujemo zaposlenima u Vip-u i nadamo se da će njihov primer podstaći i druge društveno odgovorne kompanije da se uključe u Bitku za znanje, kako bismo što pre uspeli da obezbedimo ove savremene nastavne alate za sve škole u Srbiji“, poručio je Veran Matić.

Izvor: BIZLife