X

Edukacija, Marketing

Kako izgraditi ili povećati bazu ’email’ pretplatnika

njuzleter-tablet-majl-PX
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

’Email’ marketing je veoma uspešan marketinški alat kojim do korisnika dolazite na teritoriji koja je izuzetno zahvalna jer je, naročito za one koji rade, inboks mesto koje se posećuje nekoliko puta u toku dana.

Kao i svakom drugom digitalnom platformom i njuzleterima (newsletter) možete doći do profilisane ciljne grupe, dobiti koncizne povratne informacije, statistike i veoma vidljive rezultate. Ukoliko planirate da digitalizujete svoje poslovanje i svojim korisnicima date nešto više, ’email’ marketing je odličan izbor.

Kao i svaki kanal komunikacije, ’email’ marketing zahteva određena finansijska ulaganja, ali ukoliko napravite kvalitetnu listu ljudi koji žele da čuju šta imate da kažete, veći će biti procenat vaše konverzije ili prodaje, samim tim i ROI (return on investment) ovog kanala. Prema mnogim istraživanjima, ukoliko se radi pravilno, ’email’ marketing može imati ROI čak do 38:1.

Dakle, prvi korak u mejl poslovanju svakako je kreiranje baze pretplatnika ili povećanje već postojeće. Kako da to učinite na pravi način i ostvarite neverovatne rezultate, kao i koji su najveće pogodnosti i prepreke na tom putu saznajte u jedinstvenom white paper-u za bavljenje ’email’ marketingom kreiranom od strane kompanije MailPlus Adria, lidera ’email’ oglašavanja u regionu.

Savete kako povećati bazu pretplatnika možete preuzeti OVDE.

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay