Predavanje američkog eksperta o tome kako isplanirati uspešnu fundraising kampanju

PinterestFacebookTwitterShare

Bob Osborne je direktor Ozborn grupe, njujorške konsultantske kuće, održaće u četvrtak u 18 časova predavanje u Beogradskom Impact Hub-u gde svi oni koji planiraju ili već imaju svoj biznis mogu saznati kako da planiraju, kreiraju i implementiraju uspešnu fundraising kampanju.

Osborne koji je stručnjak u organizovanju menadžmenta, izvršni trener, kao i međunarodno priznati govornik, gost je Švajcarskog Preduzetničkog Programa gde radi sa domaćim kompanijama i organizacijama na razvoju njihovih crowdfunding kampanja i izlasku na tržište.

Cena ulaznice za ovo predavanje je 300 dinara, a više informacija možete naći na Fejsbuk strani događaja.

Svi prisutni će imati priliku da iz prve ruke saznaju kako kreirati uspešnu crowdfunding kampanju i doći do početnog kapitala za realizaciju svoje ideje. Osborne je učestvovao u kreiranju nekoliko desetina uspešnih kampanja za prikupljanje sredstava, kako profitnih tako i neprofitnih organizacija. Srpske startup kompanije će pripremati za nastup na Indiegogo i Kickstarter crowdfunding platformama.

Robert će takođe tokom svog boravka u Srbiji raditi sa organizacijama koje podržavaju preduzetništvo i savetovati ih kako da diversifikuju svoje prihode i poboljšaju fundraising. Gospodin Osborne u Srbiju dolazi u okviru preduzetničkog programa podržanog od strane Švajcarske vlade, čiji je jedan od ciljeva razvoj preduzetništva kroz interakciju sa stručnjacima iz celog sveta.

Osborne je poznati njujorški govornik i konsultant sa dvadesetogodišnjim iskustvom u oblasti fundraisinga. Njegova ekspertiza obuhvata planiranje i implementaciju fundraising kampanja, gift fundraising, građenje strategija i odnosa sa donatorima. 1994. godine diplomirao je na Kornel univerzietu, nakon čega je deset godina proveo na poziciji direktora razvoja u različitim kompanijama. Od 2007. godine direktor je Ozborn grupe, konsultantske kuće specijalizovane za fundraising neprofitnih organizacija.

Izvor: BIZLife