Dobre vesti RFZO: Svaka druga dama postala je mama

trudnica-medigroup-RFZO
PinterestFacebookTwitterShare

Više od polovine žena koje su tokom marta i aprila obavile vantelesnu oplodnju u privatnoj klinici SBG „Jevremova“ o trošku RFZO postale su mame. Od 67 pacijentkinja koje su prošle kroz program, njih 36 je začelo i iznelo trudnoću do kraja, a „Jevremova“ je tako postala bogatija za 45 beba među kojima je i 9 parova blizanaca.

  „Već više od 25 godina svoje znanje stavljamo u službu reproduktivnog zdravlja i borbe za potomstvo, a saradnja sa RFZO je još jedan način da damo svoj doprinos dolasku što većeg broja beba na svet. I posle toliko vremena i dalje je svaka klinički potvrđena trudnoća za nas velika radost, a uspešno izneta trudnoća potvrda svih naših zalaganja. Hvala parovima koji su se odlučili da poverenje poklone baš nama. Prošlog meseca obavili smo i poslednje postupke IVF procedura, pa verujemo da će lepih vesti u narednim mesecima biti još više, rekla je dr Ana Crnobarić – Obradović, direktorka „Jevremove“.

Dr Crnobarić-Obradović navodi da je SBG „Jevremova “ tokom 2016. obavila 431 postupak vantelesne oplodnje u okviru sistema RFZO i da će se do septembra znati ukupan broj ostvarenih trudnoća.

 „Saradnja privatnog i državnog sektora najbolji je način da udruženim snagama pomognemo brojnim parovima da postanu roditelji. Uključenje privatnih klinika u sistem RFZO značajno rasterećuje državni sistem, i mnogim parovima pruža priliku da ne budu samo brojevi na dugim listama čekanja za IVF u državnim klinikama“, navodi dr Crnobarić-Obradović.

Dobri rezultati, ali i uspešna sarandnja biće nastavljena i u ovoj godini jer je „Jevremova“ potpisala ugovor za postupke vantelesne oplodnje preko RFZO i u 2017. Za sada je 101 pacijenktinja iz sistema RFZO odlučila da postupak oplodnje u ovoj godini vodi iskusni lekarski tim iz „Jevremove“.

Za više od četvrt veka koliko postoji, u „Jevremovoj“ je začeto preko 5 hiljada dece koja su usrećila brojne porodice i doprinela podmlađivanju demografske slike Srbije.

Izvor: BIZLife