MARKETING: Dodeljene Effie nagrade

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards festivalu u Srbiji proglašeni su sinoć u Hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.

Srebrni Effie u kategoriji Telekomunikacije za rad Viber-vajber kampanja osvojila je agencija Leo Burnett Beograd- Publicis One Srbija, klijent Vip Mobile, a u kategoriji Novi lokalni proizvodi i usluge, agencija Idea Plus Communications za kampanju Kafa nove generacije (Grand Black ‘N’ Easy), klijent Grand Prom.

U kategoriji Bezalkoholna pića i napici, bronzani trofeji su dodeljeni agenciji McCann Beograd za kampanju Separating… 2016 (Schweppes), klijent The Coca Cola Company i FCB Afirma za rad Jedan krug oko šoljice (Grand kafa Gold), klijent Grand Prom.

U kategoriji Finansije i platne kartice, bronzani Effie dodeljen je agenciji McCann Beograd za rad Sve se može kad se hoće, klijent Raiffeisen banka i agenciji Ovation BBDO za rad Keš kredit koji rešave sve, klijent Unicredit banka.

Jedan bronzani Effie dodeljen je u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti agenciji McCann Beograd za rad Čik prestani da se zabavljaš (Plazma Mini-Mini), klijent Koncern Bambi.

U kategoriji Dobra dela – brendovi, jedino priznanje, bronzani Effie, dodeljen je radu agencije McCann Beograd Zajedno za škole roditeljstva (Rosa), klijent The Coca Cola Company.

Izvor: Marketing mreža

Foto: Promo