NIS ponovo proglašen za energetski superbrend Srbije

PinterestFacebookTwitterShare

U konkurenciji velikog broja domaćih kompanija i brendova, NIS-u je večeras uručeno priznanje pobednik “broj 1” u kategoriji „Energija“ na svečanoj dodeli nagrada Corporate Superbrands Srbija 2017/2018. Na manifestaciji održanoj u beogradskom hotelu „Metropol“ nagradu je u ime kompanije primila Milena Spasić, direktor Sektora za društveno odgovorno poslovanje. Ovo je treći put da NIS dobija ovo vredno priznanje u kategoriji „Energija“, jer je kompanija proglašena za domaći energetski superbrend i u sezonama 2012/13. i 2015/16. godina.

Za NIS je od posebne važnosti što su o dodeli priznanja odlučivali članovi stručnog žirija i građani koji su učestvovali u istraživanju javnog mnjenja što svedoči da su i stručna javnost i potrošači prepoznali napore kompanije da neprestano radi na unapređenju kvaliteta proizvoda i usluga. Pored toga, nagrada u kategoriji „Energija“ za NIS ne simbolizuje samo delatnost kompanije, već i napore da se realizacijom društveno odgovornih projekata doprinese opštem socijalnom i ekonomskom razvoju lokalnih zajednica širom Srbije. Takođe, ovo priznanje za NIS predstavlja veliku čast, ali i obavezu da u skladu sa korporativnim sloganom „Budućnost na delu“ nastavi sa započetom sveobuhvatnom modernizacijom kompanije, kao i sa realizacijom društveno odgovornih programa u cilju da se dodatno doprinese širem društvenom boljitku.

Ove godine za nagrade je konkurisalo oko 2.600 domaćih organizacija, institucija, kompanija i brendova podeljenih u 35 kategorija prema oblasti poslovanja. Superbrands je licencni program pokrenut 1994. godine u Velikoj Britaniji i vodeća je svetska platforma za promociju brendova, prisutna u više od 80 zemalja. Cilj programa je promocija najuspešnijih kompanija, organizacija i institucija. Kriterijumi za dobijanje statusa superbrenda zasnovani su na tri glavne osobine: prepoznatljivost i ugled, dugogodišnja doslednost i pouzdanost, kao i korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje.

Izvor: BIZLife