Zašto “drvlje i kamenje” na Frikom?

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Facebook

“Drvlje i kamenje” ovih dana na Frikom. Bilbord kampanja ove kompanije „otela se kontroli“. I to zahvaljajujući „duhovitim“ korisnicima interneta. Oni su kampanju Frikoma pomoću fotošopa preokrenuli naglavačke i to tako što su slogane ispisali – malo drugačije. Na primer:

Ovo je izazvalo salvu, pretežno negativnih komentara. A problem je u tome što su oni koji su ove bilborde videli (na internetu) pomislili da su bilbordi pravi.

U međuvremenu se oglasio i sam Frikom.

„Vidimo da je aktuelna Frikom bilbord kampanja izvesne pojedince inspirisala da naprave fotomontaže naših rešenja. Podržavamo kreativnost, ali samo kada za cilj ima lepe stvari i zato sa vama delimo originalno rešenje koje možete videti na bilbordu u Bulevaru despota Stefana. Ipak, ono što ne podržavamo je “kreativnost” koja propagira prostakluk ili podstiče na suicidno ponašanje i negiramo bilo kakvu povezanost sa takvim fotomontažama.“, piše na Fejsbuk strani kompanije koja je prikazala i originalno bilbord rešenje.

Međutim, dok neki govore da je i „kontra-kampanja“ delo Frikoma, a drugi da su „zlobnici“ u stvari učinili uslugu kompaniji, možemo samo da se zapitamo zašto tako lako poverujemo svemu što vidimo na internetu. I zašto to ponekad  preozbiljno shvatimo.

Izvor: BIZLife

Foto: Facebook

Komentari 14

  1. Trenutak Istine

    Evo je moralna gromada Vojtehovski

    • goksi

      Bravo majstore!

  2. dzoni

    Vojtehovski je paradigma fejka generalno

  3. milica

    Super je ovaj kraj sa moralnom gromadom

  4. marija

    Bogati samo se o ovome prica…ocigledno kampanja uspela

  5. Maks

    Vojtehovski bole nas brige za tebe

  6. Гркуапсу

    Тања Војтеховски, увек будни чувар наше савести. Хвала ти Тања, од сада купујем само Делта сладоледе.

  7. gaga

    Ja bih drvlje i kamenje na Frikom zato što u sladoled stavljaju karagenan. U zemlji Srbiji upotreba istog NAŽALOST nije zabranjena, ali to ne znači da oni treba da ga koriste u svojim proizvodima.

  8. Nikola

    Ako vam je slogan : ” Sladoleda nikad dosta, viknuo bih s Pancevackog mosta” – suicidan, obratite se lekaru, jer nemate problem sa sladoledom vec sa sobom… i podrzavam sve kreativne predloge, cak i ove malo prostije..kad vec ne mozete da ukinete onu gadost od Farme i Zadruge ubacite te vulgarnije u reklamni blok tog termina..i ovako to odgovara moralnom nivou javnosti koja verno prati svoje idole.

    • Prolaznik

      Realno (st).

  9. Sima kosmos

    Vojtehovska, stub, kamen, ma pilon etickog novinarstva.

  10. Stefan

    Ona jok, ja joj CMOK, volim samo Čačak.

  11. Miki

    Monopolisti! Jos povecali cene. Vec dve godine ne kupujem vas sladoled

  12. Kiki

    Važno da je Vojtehovska reagovala a nije se oglasila na malog lazova doktora buduceg!