“BlackBerry” kao izvinjenje korisnicima poklanja aplikacije

PinterestFacebookTwitterShare

Milionima korisnika koji su bili onemogućeni da koriste usluge „BlackBerry“ poslovnih telefona duže od tri dana biće ponuđene besplatne aplikacije u vrednosti od najmanje 63 britanske funte.
 
Pad sistema izazvao je nezadovoljstvo korisnika usled nemogućnosti da pristupe internetu, elektronskoj pošti kao i servisu za razmenu poruka između „BlackBerry“ korisnika.
 
Aplikacije će biti dostupne na „BlacBerry App World“ od srede 19. oktobra do 31. decembra ove godine. Ponuda aplikacija tek treba da se formira,ali sadržaće aplikacije pretežno zabavnog sadržaja. Ova ponuda je rezultat ankete koja je pokazala da je jedan u pet korisnika razmatrao da zameni „BlackBerry“ nekim drugim telefonom.
 
Najavljujući besplatne aplikacije, Majk Lazaridis, izvršni direktor „Research in Motion (RIM)“, kompanije u okviru koje je nastao „BlackBerry brend“, je izjavio: „ Naša globalna mreža podržava komunikacijske potrebe preko 70 miliona korisnika. Vredno smo radili duže od 12 godina kako bismo zaslužili njihovo poverenje i obavezali smo se da im pružimo najviši stepen pouzdanosti. Zahvalni smo našim lojalnim „BlackBerry“ korisnicima na njihovom strpljenju i naporno ćemo raditi kako bismo povratili njihovo poverenje.“
 
Prekid usluga započeo je preošlog ponedeljka, a sistem je u potpunosti obnovljen u četvrtak, nakon trodnevnog globalnog pada. „RIM „ je saopštio da je do prekida usluga došlo nakon kvara na glavnom prekidaču koji povezuje čitav sistem specijalizovanih kompjutera koji primaju i salju milione poruka i imejlova u minuti.