Orbit najsnažniji brend u Srbiji

PinterestFacebookTwitterShare

Najsnažniji brend u prvoj polovini 2011. godine u Srbiji bio je “orbit”, objavila je agencija za istraživanje tržišta Ipsos stratedžik marketing.
 

Od 30 brendova rangiranih na listi Ipsos stratedžik marketinga dve trećine su domaći proizvodi, ističe se u saopštenju.

Prema indikatoru snage robnih marki “brend skor”, na drugom mestu liste brendova rangiranih po snazi na srpskom tržištu je Frikomovo smrznuto povrće, koje se našlo ispred “milka” čokolada, “polimark” kečapa i “začina C”. Prema analizi Ipsos stratedžik marketinga, na šestom mestu se nalazi “koka kola”, a sedmo i osmo mesto zauzimaju “moja kravica” dugotrajno mleko i jogurt, sledi ih “čipsi”, a na 10. mestu su “frikom” smrznuta riba i plodovi mora.

Na pozicijama od 11. do 20. mesta našli su se “knjaz Miloš”, “karneks delikates”, “karneks jetrena pašteta, “dijamant ulje”, “karneks viršle”, “frikom smrznuta testa”, “kolgejt”, “feri”, “fidelinka testenine” i “frikom smruznuto voće”. Prema “brend skor” listi, na 21. mestu našle su se “supe C”, slede “lenor”, “moja kravica” sveže mleko, “plazma keks”, “ferveks”, “vital ulje”, “blend-a-med”, “smoki” i “somborska feta”, a na 30. mestu je “vegeta”.