Deo petlje Radnička spojen sa mostom na Adi Ciganliji

PinterestFacebookTwitterShare

Betoniranje južne konstrukcije trećeg nivoa petlje Radnička je završeno danas, čime je taj deo petlje spojen sa konstrukcijom mosta na Adi Ciganliji, izjavio je Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Severni deo konstrukcije će biti spojen u narednih deset do petnaest dana, tako da će i nakon toga treći nivo petlje Radnička biti kompletno spojen. Južna konstrukcija trećeg nivoa petlje Radnička saobraćaj sa mosta vodi ka Topčideru, a severna od petlje Hipodrom ka Novom Beogradu. Do spajanja petlje Hipodrom i Radničke ostalo je još oko 50 metara. Sa druge imamo završenu rampu broj pet koja saobraćaj iz novobeogradskih blokova usmerava na most, imamo završenu rampu sedam koja sa mosta saobraćaj usmerava prema Bulevaru Milutina Milankovića i rampu šest koja prevodi saobraćaj sa mosta u pravcu novobeogradskih blokova, precizirao je Bajić.

Prema njegovim rečima, sutra će u potpunosti biti završeno postavljanje prvog sloja asfalta na konstrukciji mosta. Istovremeno će sa starobeogradske strane biti asfaltirana rampa četiri, kao i rampa broj pet.
 

Do sada smo, dodao je Bajić, na konstukciji mosta prvim slojem asfaltirali zadnji raspon, glavni raspon i deo bočnog raspona na novobeogradskoj strani, a sutra završavamo preostali deo tog bočnog raspona.

Petlja „Radnička” u tri nivoa u krajnjoj instanci povezivaće most preko Ade, petlju „Hipodrom” i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa „Jugopetrola”, kao i trasu beogradskog metroa.

Most preko Save na donjem špicu Ade Ciganlije biće dug 964 i širok 45 metara, s glavnim rasponom od 376 metara. Imaće šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saobraćaj i dve pešačko-biciklističke staze. Sa pilonom od 200 metara, most će biti najvažnije obeležje grada i gradske saobraćajne mreže u budućnosti.