Brzina učitavanja sajta presudna kod online kupaca

PinterestFacebookTwitterShare

Prema rezultatima najnovijih istraživanja u Velikoj Britaniji 38 odsto online kupaca odustaje od kupovine na određenoj internet stranici ili aplikaciji ukoliko im treba više od 10 sekundi za učitavanje.

Od 38 odsto ljudi koji napuste sajt ili aplikaciju nakon 10 sekundi, gotovo polovina njih, 45 odsto, odlazi kod konkurencije i obavlja kupovinu.

S obzirom na činjenicu da se najveće prodaje dešavaju za vreme božičnih sniženja mnogi s pravom očekuju dobre poslovne rezultate. Za neke je možda malo iznenađujuće to da će kupovina putem mobilnih uređaja ove godine imati veoma značajnu ulogu. Prema nekim pokazateljima više od 25 odsto kupaca će tražiti popuste koristeći mobilne app voucher kodove, a petina kupaca planira da koristiti svoje smartphone uređaje u trgovinama za skeniranje barkoda proizvoda kako bi uporedili cene online pre nego što kupe proizvod.

Ovo istraživanja pokazuju da će e-commerce i m-commerce drastično porasti ovog Božića u odnosu na prošlu godinu. Pa tako, 90 odsto ispitanika planira da kupi barem neki od željenih proizvoda online, što je povećanje od 18 odsto ili 8,7 miliona kupaca u odnosu na prošlu godinu. M-commerce će takođe doživjeti rast, 25 odsto ispitanika planira da kupi božićni poklon pomoću smartphone ili tablet-a, što predstavlja povećanje od 6 odsto u odnosu na prošlu godinu.

Istraživanje o online kupovini sprovedeno je tokom oktobra na uzorku od 2000 Britanaca starijih od 18 godina.