Carlsberg povećao udeo na 25 odsto tržišta u Srbiji

PinterestFacebookTwitterShare

Kompanija “Carlsberg Srbija” u devet meseci ove godine povećala je udeo na domaćem tržištu piva za 1,3 odsto, na ukupno 24,6 procenata.
 
Vršilac dužnosti direktora firme Gabor Bekefi rekao je da je takav bilans kompanija  ostvarila u uslovima kada je prodaja piva u Srbiji tokom ove godine opala oko pet odsto, u odnosu na lanjski nivo.
 
Bekefi je ukazao, na konferenciji za novinare, da je kompanija izvezla, tokom tri kvartala ove godine, oko 19 odsto ukupne proizvodnje piva, mahom u zemlje okruženja, zatim Izrael, Češku, Slovačku, Švajcarsku, Francusku, Austriju i Australiju.
 
Tokom ove godine “Carlsberg” je investirao, u unapredjenje proizvodnje 5,5 miliona evra, a tri procenta profita uloženo je u razvoj i obuku zaposlenih.
 
Objašnjavajući razlog pada prometa na srpskom tržištu piva za pet odsto u odnosu na lanjski nivo, Bekefi je rekao da su u prva tri kvartala 2011. uvećane cene sirovina, a najviše je poskupeo kukuruz za 60 odsto, zatim slad 1,5 odsto, a ambalažno staklo za 1,4 procenta.
 
Čelnik “Carlsberga” je naveo da je ta kompanija, koja obuhvata preduzeća u Srbiji, BiH i Crnoj Gori, proizvela tokom perioda januar – septmbar ove godine oko 1,3 miliona hektolitara piva, čime je ostvaren rast od 4,7 odsto u odnosu na isti lanjski period.
 
 
Prema rečima Bekefija, “Carlsberg” se nalazi medju 30 kompanija u Srbiji koje plaćaju najveći porez. Očekuje se da će iznos svih poreskih dažbina tog preduzeća za ovu godinu iznositi oko 3,6 milijardi dinara.