Fashion Park u Inđiji predstavljen na sajmu u Kanu

PinterestFacebookTwitterShare

Fashion Park Outlet Centar u Inđiji jedini je projekat ovog tipa iz Srbije i regiona koji je predstavljen na specijalizovanom retail sajmu „Mapic“ koji je ovog meseca održan u Kanu u Francuskoj. Otvaranje Fashion Park-a planirano je u martu sledeće godine i to će biti jedini outlet centar u regionu koji će početi sa radom 2012. godine.
 


Projekat outlet centra u Inđiji izazvao je veliku pažnju predstavnika najznačajnijih brendova i kompanija na sajmu, koje planiraju dolazak na srpsko tržište.
 
U uslovima ekonomske krize posećenost outlet centara u Evropi povećana je za 70 odsto, dok je promet po kvadratu prodajnih objekata veći za 50 odsto. Kapaciteti postojećih prodavnica u outletima porasli su za trećinu, zaključeno je na najvažnijoj evropskoj smotri retail industije.
 
Đura Stanić, predsednik Upravnog odbora Fashion Park Outlet Centra, upoznao je učesnike „Mapic-a“ sa dinamikom izgradnje i objasnio da će u prvoj fazi radova biti izgrađeno 15.000 m² prostora na kojem će se naći oko 70 prodavnica prestižnih svetskih brendova. Druga faza centra, površine od 5.000 m² prostora treba da bude otvorena 2014. godine, a treća faza u kojoj će biti izgrađeno dodatnih 10.000 m² biće otvorena do kraja 2016. godine.
 

 
U okviru centra biće izgrađen parking za 2.000 mesta. Ukupna vrednost investicije je 40 miliona evra, a njenom realizacijom biće zaposleno više od 1.000 ljudi.
 
Fashion Park Outlet Centar na ovoj manifestaciji predstavljen je i u publikaciji „Retail Space Europe“, koja najavljuje novitete na evropskom retail tržištu.
 
Izgradnja prvog pravog outlet centra u Srbiji je projekat kompanije “BlackOak Developments” u saradnji sa britanskom firmom “GVA Outlets”, jednim od najznačajnijih outlet operatera u Evropi. Fashion Park Outlet Centar je sastavni deo „Retail Parka”, kompleksa površine 60 hektara, koji će se sastojati od poslovnog hotela, “cash and carry” hipermarketa, salona nameštaja, prodavnica kućnih aparata i kancelarijskog prostora.
 
Ugovori o zakupu već su potpisani sa brojnim značajnim svetskim robnim markama: Tommy Hilfiger, Miss Sixty, Replay, Nike, Timberland, Pal Zileri, Petroff, XYZ kao i brendovi iz portfolija SPORTINA grupe, Guess, Adidas, Converse, Bata, Levis’s, Movem-Hugo Boss, Ecco Shoes, Women Secret, Burlington, Piquadro, 7Camicie, Lisca, Skechers, East Pack, Office Shoes, Time Out i mnogi drugi.