Četiri stvari koje ne biste trebali da radite za radnim stolom

PinterestFacebookTwitterShare

Dugi radni dan koji ponekad premaši i osmočasovno sedenje ispred kompjutera samo na prvi pogled nije izazov za vaše telo. Kako bi sprečili da ‘pasivno’ zanimanje ispred ekrana računara postane jedan od faktora rizika za pojavu hroničnih bolesti, neke vaše navike za radnim stolom moraju postati prošlost.
 

 
 1. Ručanje ispred računara

Ručanje za radnim stolom nije direktno opasno za zdravlje (ali ne zaboravite da je tastatura prepoznata kao jedan od najprljavijih predmeta), već se u njemu krije zamka nesvesnog jedenja koje lako može dovesti i do prejedanja. Osim toga vrlo je bitno da vreme obeda bude posvećeno samo vama kako biste barem nakratko mislima bili daleko od trenutnih poslovnih zadataka.
 
2. Prekrštene noge

Možda to radite iz navike, a možda zbog toga što vam je tako nekako najudobnije da sedite. Međutim, držite li noge prekrštene duži vremenski period blokiraćete cirkulaciju što utiče i na pojavu bola u leđima, ali zdravstveno bezopasne, ali mnogima mrske pojave celulita. Ako se ne možete odreći prekrštenih nogu, pokušajte ih menjati svakih nekoliko minuta.
 
 3. Glasna muzika u slušalicama

Omiljeni izvođač u slušalicama pojačan na maksimum probudiće vas u zimskim jutrima kada vam ni kafa ne pomaže da držite oči otvorene. Ali pokušajte da smanjite ton barem za koji stepen jer se uz glasnu muziku vrlo teško možete  koncentrisati na posao i posvetiti važnim stvarima od kojih vam zavisi egzistencija.
 
4. Preskakanje pause

Bez obzira koliko vam je naporan radni dan i koliko malo vremena imali za obavljanje svih poslova koje od vas zahtevaju nadređeni, morate odvojiti vreme za pauzu. Prošetajte do obližnje prodavnice i protegnite noge, odmorite oči od kompjutera.