Spir o marketingu u agrobiznisu

PinterestFacebookTwitterShare

Američki marketinški stručnjak Džefri Spir će danas u Beogradu predstavnike  srpskih agrobiznis kompanijama upoznati sa strategijama i metodologijama za izgradnju brendova i poboljšanje ambalaže.

Kako je saopšteno, radionicu namenjenu agribiznis kompanijama organizuje Agrobiznis projekat Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) u saradnji sa Privrednom komorom Srbije.

Dodaje se da Džefri Spir, u saradnji sa USAID Agrobiznis projektom, poslednjih pet godina pomaze srpskim perehrambenim firmama da razviju marketinske strategije, brendove i adekvatnu ambalažu koja je privlačna domaćem i stranom tržištu.

Od 2007. godine, USAID-ov Agrobiznis projekat obezbedio je pomoć od 840.000 dolara za 49 kompanija u Srbiji za izradu marketinskih strategija, izgradnju brendova, dizajn ambalaže, izradu vizuelnog identiteta kompanija i izradu adekvatnog pakovanja za strana tržišta.

Agrobiznis projekat, kako se ističe, radi na povećanju izvoza srpskih poljoprivrednih proizvoda, podsticanju zapošljavanja u poljoprivredi, povećanju efikasnosti i konkurentnosti.