Kina zabranjuje reklame u toku TV serija

PinterestFacebookTwitterShare

Kako bi privukla gledaoce i pojačala kvalitet programa, Kina je odlučila da zabrani TV stanicama da emituju reklame tokom serija.
 
Ova zabrana, koja će stupiti na snagu od 1. januara sledeće godine, znači da televizije u toku TV serija koje traju prosečno 45 minuta neće moći da puste nijednu reklamu, prenosi britanski Guardian.
 
Ovo je jedna u nizu poslednjih odluka vlasti u ovoj zemlji , nakon što je vladajuća Komunistička partija odobrila program za povećanje zabave i ideoloških vrednosti iz kulturne ponude, kako bi povećala pažnju naroda koji se sve više okreće internetu i alternativni izvorima informisanja.
 
Ova zabrana je usledila nakon direktive državnim televizijama da redukuju sadržaj i limitiraju reality programe i ostale zabavne sadržaje. Državni zvaničnici koji su odgovorni za segment televizije rekli su da će ova odluka „poboljšati nivo javnih kulturnih servisa i zaštititi čovekova kulturna prava”.
 
Iako će se prihodi od reklama značajno smanjiti, rukovodioci televizija i analitičari, koji su citirani od strane državnih medija, smatraju da će ova zabrana naterati televizije da emituju značajno kvalitetniji program kako bi sprečili da gledaoci promene TV  kanal, prenosi Guardian.