Nekretninu najlakše pronaći na internetu

PinterestFacebookTwitterShare

Potraga za stanom, bez obzira na to da li je reč o kupovini ili izdavanju, može da bude naporna, a i da košta. Postoji mnogo ponuda u dnevnoj štampi, specijalizovanim novinama, čak i na banderama, ali takva potraga traje dugo. Najlakše je naći odgovarajuću nekretninu na internetu jer je tu i izbor najveći. I tad je, međutim, potrebno znati kako da pretragu učinite bržom i lakšom.

Nije retkost naleteti na oglas star i po nekoliko godina. Upravo su sveži i ažurirani oglasi prvi korak u potrazi za stanom. Na sajtu nekretnine.rs, sa oko trenutno 16.700 oglasa za izdavanje i prodaju nekretnina, oglasi su sveži i aktuelni.

„Nemamo stare oglase. I klijenti su tako orijentisani da stalno ažuriraju svoju bazu. Povezani smo softerom koji koriste naši klijenti, odnosno velike agencije, pa se njihove ažurirane ponude automatski pojavljuju i na našem sajtu. Sve što se proda ili se izda automatski se sklanja sa sajta“, kaže Ivan Krstić sa sajta nekretnine.rs.

Drugi savet je da treba izabrati mikrolokaciju u gradu, a ne pretraživati veliko područje. Pažnju treba obratiti i na to da li uz oglas idu i fotografije i cena. Krstić kaže da podstiču klijente da postavljaju oglase sa fotografijama jer se ti stanovi brže i prodaju i izdaju. Insistira se takođe i na tome da na svakom oglasu mora da bude i cena. Na sajtu svako zainteresovan može da ostavi besplatan oglas. Sa jedne imejl adrese može da se postavi samo jedan oglas.
 
Poseban deo na sajtu je: Mi tražimo za vas. Ako neko želi, na primer, stan na Zvezdari a takvog stana nema u ponudi, u ovoj sekciji napiše šta traži, a kad se takva nekretnina pojavi na sajtu ili na tržištu, zainteresovani dobija obaveštenje na mejlu. Druga korisna sekcija je Magazin, koja se bavi svim novostima iz ove oblasti, kao i pravni savetnik koji odgovara na razna pitanja.
 

Saveti za pronalazak stana

1. Odrediti lokaciju, odnosno suziti izbor na manju željenu lokaciju
2. U pronađenim oglasima gledati detaljno podatke
3. Prednost dati oglasima s fotografijama
4. Dati prednost renomiranim agencijama ako se stan traži preko njih
5. Voditi računa o datumu objavljivanja oglasa