“Nestle” zaključio preuzimanje “Centroproizvoda”

PinterestFacebookTwitterShare

Kompanija “Nestle” objavila je da je zvanično zaključila preuzimanje poslovanja “Centroproizvoda”, koji je među vodećim proizvođačima hrane u Srbiji. Preuzimanje obuhvata “Centroproizvodov” asortiman za kulinarstvo (začini, dodaci jelima, supe i prelivi), konditorske proizvode (namazi i čokoladne table) i napitke (napici od čokolade i čajevi).

Predsednik upravnog odbora kompanije “Nestle Adriatik” Marko Travalja ocenio je da će ta firma preizimanjem bitno ojacati svoju reginalnu poziciju i rast, kombinovanjem jake robne marke “Centroproizvoda” i lokalne proizvodnje sa “Nestleovim” kapacitetima za inovacije.

On je naveo da je plan da surčinska fabrika nastavi proizvodnju svih robnih marki, koje uživaju veliko poverenje potrošača, ali će se razmotriti i mogućnosti da se u fabrici proizvode neki od “Nestleovih” proizvoda, koji se trenutno uvoze.

Generalni direktor “Centroproizvoda” Nemanja Popov je izrazio uverenje da će preuzimanje pozitivno uticati na prehrambeni sektor u Srbiji, što je od velikog značaja za ekonomski razvoj zemlje.

“Što se tiče robne marke “C”, potrošači će i dalje moći da uživaju u omiljenim proizvodima, ali i novinama koje će “Nestle” doneti”, kazao je Popov.

Kompanija “Nestle” je saopštila u junu da je preuzela poslovanje “Centroproizvoda” , ali detalji nisu objavljeni.

“Nestle” je najveća prehrambena kompanija na svetu, posluje u 130 zemalja, poseduje 443 fabrike širom sveta i zapošljava 281.000 ljudi.

Kompanija je u 2010. ostvarila prodaju od 105 milijardi dolara i profit od 32,7 milijardi dolara. U takozvanom “Adriatik regionu” korporacija je prisutna od 2003. godine, zapošljava oko 550 ljudi i upravlja fabrikom sladoleda u Staroj Pazovi.