Prezasićenost informacijama šteti poslovanju

PinterestFacebookTwitterShare

Zbog prevelike količine informacija kojim su radnici pretrpani, stručnjaci ukazuju na neophodnost promene načina na koji moderan biznis funkcioniše.
 
Prezasićenost informacijama predstavlja veliki problem za kompanije koje ne uspevaju da pomognu zaposlenima da se izbore sa novom tehnologijom i količinom informacija koje ona sa sobom nosi, svakodnevnim sastancima i konstantnom konekcijom, što vodi ka povećavanju stresa i psihološkim oboljenjima, kao i lošijoj produktivnosti i gubitku novca.
 
Rezultati nedavnog istraživanja govore da je 40 odsto kompanija iz Australije i sa Novog Zelenda zatrpano informacijama, što je za 34 odsto više u odnosu na pre dve godine. Međutim, mnoge kompanije su svesne tog stanja i trude se da nađu rešenje za ovaj savremeni problem. Jedno od rešenja bilo je proveravanje maila u određenim periodima tokom dana, ali je to bilo teško izvesti i nije uspelo. “Takva rešenja mogu uspeti samo ako ih kompanija prihvati”, rekao je dr Bem Sirl, psiholog.

Prema skorašnjim istraživanjima veliki je broj i onih koji svoje poslovne mailove proveravaju i van radnog vremena.
 
„Većina zaposlenih u proseku primi 36 mejlova dnevno zajedno sa ostalim informacijama. Dodajte tome sastanke, mesindžere, telefone i nove tehnološke sprave koje se svaki dan pojavljuju i koje zahtevaju od ljudi da ih poseduju kako bi ostali u igri. Mnogi zaposleni dođu do tačke pucanja zbog zatrpanosti i mora im se pomoći”, kaže Mark Piter, direktor LexisNexis, kompanije koja proučava produktivnost kompanija. On dodaje da mnogi zaposleni priznaju da previše informacija utiče na lošije obavljanje posla zbog čega se oni demoralizuju i traže pomoć od ostalih kolega, prenose agencije.