“Punom parom napred” za Represent Communications

PinterestFacebookTwitterShare

Nagrada „Punom parom napred“ za najuspešniju agenciju za odnose s javnošću u Srbiji, na manifestaciji „Marketinški događaj 2011“, dodeljena je peti put za redom kompaniji Represent Communications. U svečanoj sali Beogradskog sajma nagradu je primila izvršna direktorka agencije, Jelena Kovačević.
 
Jelena Kovačević, izvršna direktorka agencije, Žozef-Ivan Lončar, glavni urednik časopisa „Taboo“ i Aleksandra Drecun, direktorka Centra za promociju nauke
 
Nagrade „Punom parom napred“ dodeljuje „Svet marketinga”, izdavač specijalizovanog časopisa „Taboo“, najboljim pojedincima, agencijama i specijalizovanim preduzećima za poslovanje na tržištu marketinških usluga Srbije, a na osnovu finansijskih rezultata iskazanih kroz završne račune o poslovanju privrede i njihovim rangiranjem. Za najbolju marketinšku knjigu u 2011. proglašena „Osnova kakodalogijeIvana Stankovića, dok je najbolji udžbenik Saše VeljkovićaBrend menadžment u savremenim tržišnim uslovima” Nagradu za marketinški događaj godine dobili su Agencija „Crvena zvezda marketing” i Odbojkaški savez Srbije. Najuspešnija agencija za tržišne komunikacije je „Meken Erikson“, za marketinška istraživanja „Ispos stratedžik marketing“, a kod preduzeća za planiranje i zakup oglasnog prostora nagrađena je „Dajrekt medija“. Najuspešniji organizator sajamskih priredbi je „Beogradski sajam“, a najuspešnije preduzeće za organizovanje sajamskih nastupa „Beoekspo sistem“.

 „Najstrožiji žiri za dodelu svake nagrade su zaposleni i ja želim da zahvalim žiriju koji nam je doneo  nagradu, a to su sve moje kolege koje su vredno radile da bismo zadržali lidersku poziciju, što je bio veliki izazov. Sve agencije posluju u istom ekonomskom okruženju, ali se razlikujemo prema poslovnim odlukama koje donosimo i ovo je nagrada za liderstvo i odlučnost. U teškoj godini koju su obeležili značajno manji budžeti za komunikacije, mi smo investirali u naš razvoj, a to je struka prepoznala i potvrdila kao kvalitet“, izjavila je izršna direktorka agencije Represent Communications, Jelena Kovačević.
 
Agencija Represent Communications je u 2010. godini zabeležila rast poslovnog prihoda za 24 odsto. Brojni projekti, stvaranje novih partnerstava sa organizacijama građanskog društva i međunarodnim organizacijama, kao i širenje baze klijenata, omogućili su agenciji Represent Communications kontinuirani rast i uvođenje novih usluga.  U vreme ekonomske krize agencija se odlučila da nastavi da ulaže u zaposlene, da ih usavršava i motiviše, i zato, iza sjajnih poslovnih rezultata, stoji posvećen i profesionalan tim. Ekonomska kriza uticala je na poslovanje kompanija i samo one koje su donosile hrabre poslovne odluke i predvidele promene na tržištu uspele su da ostanu uspešne i da nastave da budu lideri u svojoj industriji. Za 2012. godinu Represent Communications najavljuje otvaranje novih regionalnih kancelarija i ulazak u nove tržišne segmente, te jačanje postojećih usluga po kojima je agencija poznata.
 
Agencija McCann Erickson Public Relations osnovana je 2002. godine sa ciljem da odgovori sve većim zahtevima rastućeg srpskog tržišta komunikacija. Od 1. oktobra 2011. agencija posluje pod imenom Represent Communications. Od 2006. godine agencija je afilijacija najpoznatije svetske PR mreže Weber Shandwick i posluje u skladu sa visokim standardima ove PR mreže, a promenom imena je postala i regionalni centar za Crnu Goru Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu najjsnažnije svetske PR mreže.
 
Društvo Srbije za odnose s javnošću i ove godine, agenciji Represent Communications dodelilo je prestižnu nagradu Agencija godine. Nagradu „Punom parom napred“ za najuspešnije specijalizovano preduzeće agencija je dobila i 2006, 2007, 2008. i 2009. godine.