“Metro” planira povećanje izvoza proizvoda iz Srbije

PinterestFacebookTwitterShare

Veleprodajni trgovinski lanac „Metro cash and carry” planira da naredne godine značajno uveća količinu i broj artikala proizvedenih u Srbiji, a koji će se naći u prodavnicama širom Evrope, najavljuje Veronika Punčeva, predsednica Upravnog odbora „Metro cash and carry Srbija”.

Lokalni proizvođači koji za ovu kompaniju prave privatne robne marke, ove godine plasirali su svoje proizvode iz Srbije u devet evropskih zemalja, od kojih je šest u Evropskoj uniji. Najveće interesovanje u mreži distributivnih centara „Metro” postoji za prehranu, kućnu hemiju i tekstil. Do sada je 61 lokalni proizvođač koji učestvuje u programu privatnih robnih marki „Metroa“ uspešno sertifikovan, a predsednica Upravnog odbora očekuje da će ostali taj proces završiti do kraja 2012. godine.

„Proizvođači iz Srbije su u prethodnom periodu pokazali da mogu kvalitetom i cenom da budu konkurentni i na najizbirljivijim tržištima. Na osnovu toga i baziramo planove izvoza za iduću godinu koji predviđaju proširenje količina i palete proizvoda, pa i uvođenje domaće robe na nova tržišta evropskih zemalja,“ rekla je Punčeva.