Afirmacija vinskog turizma na severu Srbije

PinterestFacebookTwitterShare

Državni sekretar za turizam u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Goran Petković prisustvovao je danas kod petlje Subotica istok – isključenje sa autoputa, simboličnom otkrivanju table koja obeležava Vinski put na području grada na severu Vojvodine.

 
Ministarstvo je za postavljanje saobraćajne signalizacije za Vinski put, odnosno za postavljanje Turističke signalizacije u pešačkoj zoni Subotice izdvojilo ukupno 4,5 miliona dinara.
 
Afirmacija vinskog turizma je afirmacija prepoznatljivog turističkog proizvoda u Srbiji, rekao je Petković, dodajući da obeležavanje vinarija na subotičkom Vinskom putu predstavlja deo obeležavanja Vinskih puteva u Srbiji.
 
Vinski put u Subotici je četvrti obeleženi Vinsku put u Srbiji (Fruška gora, Župa Aleksandrovačka, Šumadija – od vinskog podruma Jelić do vinskog podruma Radovanović). Sa tri Vinska puta koja planiramo da obeležimo u narednoj godini (Vršac, Knjaževačko-Negotinska krajina i Vinski put Dunava), imaćemo zaokružen Vinski turizam u Srbiji i onda možemo da se posvetimo promociji i marketingu ovog proizvoda, rekao je državni sekretar.
 
Obeležavanje Vinskog puta je najznačajniji projekat Turističke organizacije grada Subotice u 2011.godini. Kako je istakla v.d. direktora te organizacije Ivana Jovčić, na Vinskom putu Subotice trenutno su obeležene četiri vinarije (Vinarija Zvonko Bogdan na Paliću, Vinski dvor na Hajdukovu, DiBonis vinarija u Subotici i Vinski salaš Čuvardić na Kelebiji).
 
Te vinarije su pored proizvodnje vina spremne da u svakom momentu, bez prethodne najave, dočekaju turiste u svojim proizvodnim kapacitetima, rekla je Jovčićeva, dodajući da će i sve ostale vinarije koje se nalaze na teritoriji grada Subotice biti istaknute na tablama kada ispune taj uslov.
 
Što se tiče pešačke zone, ona je istakla da su na 13 najprometnijih lokacija u Subotici postavljene turističke table koje u značajnoj meri olakšavaju kretanje turista u gradu.
 
Turistička signalizacija u Subotici je poslednji put postavljena pre deset godina, a nama je cilj da kroz ovaj projekat obezbedimo bolju informisanost turista, podizanje kvaliteta usluga, razvoj lokalnog turizma i pre svega povećanje turističkih poseta u gradu, podvukla je Ivana Jovčić.