Branko Mirković, direktor lokalnog društva Intersport Srbija: U budućnosti očekujemo još veće uspehe

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Branko Mirković, direktor lokalnog društva Intersport Srbija, ima mnogo razloga da bude ponosan na kompaniju za koju radi, imajući u vidu da Intersport već 15 godina uspešno posluje u Srbiji nudeći potrošačima kvalitetan i širok sportski asortiman, kako za muškarce, tako i za žene i decu, zahvaljujući kojem se pozicionirala kao lider u prodaji sportske opreme na domaćem tržištu.

Kakvi su planovi kompanije Intersport Srbija za naredni period?

Branko Mirković: Prva Intersport prodavnica u Srbiji otvorena je 2002. godine, i od tada se njena prodajna mreža širi, brojeći 18 prodavnica, sa više od 200 zaposlenih i 12.000 m2 prodajne površine. U narednom periodu u planu je otvaranje novih prodavnica, a time i oko 100 novih radnih mesta. U prethodnoj godini kompanija Intersport zabeležila je rast prometa od 20 odsto, a u narednim godinama se očekuje da se trend rasta prodaje nastavi.

Došlo je do promene vlasničke strukture u sklopu grupe INTERSPORT ISI. Kako je to uticalo na samo poslovanje kompanije?

Branko Mirković: Grupa INTERSPORT ISI, u okviru koje posluje INTERSPORT Srbija, od prošle godine deo je globalne kompanije Enterprise Investors, najstarijeg i jednog od najvećih investitora centralne i istočne Evrope. Ponosni smo što smo postali deo Enterprise Investors-a, koji je u centralnoj i istočnoj Evropi prisutan od 1990. godine i do sada je investirao u skoro 140 kompanija, što je više od svih ostalih privatnih investicionih fondova u toj regiji. Sa promenom vlasničke strukture i novim pristupom tržištu, novo poslovno poglavlje premašilo je naša očekivanja, imajući u vidu da je promet u prethodnoj godini premašio 100 miliona evra.

Da li je u planu širenje maloprodajne mreže u Srbiji?

Branko Mirković: Započeto je ubrzano širenje maloprodajne mreže u Srbiji, a najveći poduhvat predstavlja jedna od najnovijih prodavnica koja se nalazi u tržnom centru Mercator, i na koju smo posebno ponosni s obzirom na to da se prostire na dva nivoa i više od 1.300 kvadrata. Ova prodavnica ujedno predstavlja i najveći prodajni Intersportov objekat u regionu, a jedinstvena je i po tome što potrošačima nudi potpuno novi koncept kupovine, koji podrazumeva rekreaciju i zabavu za sve generacije. Prilikom otvaranja ovog prodajnog objekta najavljena je i zajednička akcija Intersporta i Sekretarijata za obrazovanje i dečju zaštitu grada Beograda “100 lopti za škole”, koja je sprovedena na opštinama Novi Beograd i Stari grad, nakon čega je nastavljena u Kraljevu. Osnovni koncept jeste, da se osnovnim i srednjim školama na opštini, na kojoj se otvori nova prodavnica, donira 100 lopti, kako bismo pomogli razvoj sporta i timskog duha kod dece i podizanje svesti o važnosti redovnog vežbanja.

Šta biste naveli kao vašu najveću prednost u odnosu na konkurenciju?

Branko Mirković: Ponuda kompanije Intersport pokriva izuzetno veliki broj sportova, sa fokusom na opremu za skijanje, planinarenje, trčanje, fudbal, fitnes, biciklizam, plivanje i kampovanje, kao i sa ponudom globalnih i ekskluzivnih brendova, što predstavlja njenu osnovnu konkurentsku prednost. Pored toga, istakao bih da je naš zadatak da potrošačima omogućimo kupovinu opreme koja im pruža maksimalnu satisfakciju i zato se vodimo sloganom “sport ljudima”. Imamo profesionalan pristup, najbolji odnos cene i kvaliteta, sa profesionalnim savetima, podržani znanjem i poznavanjem proizvoda, sa odličnim izborom proizvoda i kvaliteta usluga koje nudimo našim klijentima.

Danas je gotovo nezamislivo poslovati van okvira digitalnih kanala. Da li imate u planu digitalizaciju u segmentu prodaje, odnosno uvođenje online prodavnice?

Branko Mirković: Naša strategija, kao lidera u segmentu prodaje sportske opreme u regionu, usmerena je na uvođenje novih lokacija maloprodajnih objekata, koji izlaze iz koncepta trgovačkih lanaca, ali i uvođenje online kupovine, što predstavlja dobar potencijal za rast i povoljno okruženje iz koga proističu dobri poslovni rezultati.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo