Direktor Deleza: Ne napuštamo Srbiju

Delhaize_Beta
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Beta

Generalni direktor Deleza Srbija Kventin Roje je istakao da nikada nisu postojali planovi da ta kompanija napusti Srbiju.

„Imamo dugoročne planove za tržište Srbije i planiramo nove investicije i jačanje lokalnih brendova“, rekao je Roje novinarima. Dodao je da je namera Deleza da ima što više dobavaljača iz Srbije, pogotovo onih koji se bave poljoprivrednom proizvodnjom.

On je naveo da je Delez, posle preuzimanja Maksija pre pet godina, godišnje u Srbiji ulagao između 30 i 50 miliona evra i da je broj prodavnica povećan sa 300 na 410.

Prema rečima Roja, investicija Deleza od 930 miliona evra, koliko je koštala kupovina Maksija koji je bio u vlasništvu Delte, vraća se u skladu sa planovima.

Prema njegovim rečima, prosečan račun u Maksiju danas je oko 500 dinara, a broj artikala po svakoj transakciji je porastao za 20 odsto u domenu hrane. „To znači da ljudi sada više kupuju hranu nego pre“. Ipak, kako kaže, ukupno tržište se nije povećalo, tako da rast koji Delez ostvaruje znači da ta firma uzima deo kolača od konkurencije.

Na pitanje kako će dolazak u Srbiju nemačkog trgovinskog lanca Lidl uticati na poslovanje Deleza on je kazao da je konkurencija uvek dobrodošla jer učesnici na tržištu moraju da podižu kvalitet usluga, što je od koristi za potrošače.

Odgovarajući na pitanja o situaciji u Agrokoru, Roje je rekao da nije u interesu Deleza da ova kompanija bankrotira, jer bi time bili ugroženi mali dobavljači, a i veliki broj ljudi bi izgubio posao i to bi se odrazilo na BDP Srbije. On je dodao da za sada ne vidi efekte na maloprodajnom tržištu od dešavanja u Hrvatskoj, odnosno da prodaja Deleza nije porasla zbog problema Agrokora te da ta firma u Srbiji prema dostupnim informacijama redovno plaća svoje dobavljače i regularno posluje.

Izvor: N1, Danas

Foto: Beta