X

Poslovne vesti

Er Srbija „preleće“ u niskotarifnu aviokompaniju?

PREDSTAVLJEN PRVI AVION KOMPANIJE "ER SRBIJA"
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Beta

U srpskom avioprevozniku Er Srbiji priprema se teren za transformaciju u lou kost kompaniju, saznaje Radio Slobodna Evropa od izvora iz kompanije.

U Er Srbiji se planiraju otpuštanja, a neki ljudi su već napustili kompaniju, a izvor RSE je naveo da je do sada otišlo više od 300 ljudi. To se dešava svega dan pošto je manjinski vlasnik u Er Srbiji – kompanija Etihad, objavila gubitke u prošloj godini od čak 1,87 milijardi dolara.

Povezane vesti

Sinisa_Mali_Beta

Mali najavio otpuštanja u Er Srbiji

Er Srbija, nacionalna avio-kompanija Republike Srbije, nedavno je objavila operativne rezultate za prvu polovinu 2017. godine, koji su pokazali porast u svim

„Namera jeste da se napravi hibridna kompanija i da se što više smanje troškovi i da se prevede na prodaju preko weba, kao što rade sve loukost kompanije. Taj proces je svakako u toku i u pojavnom obliku se tu događaju svakakve stvari.“

Moje mišljenje je da je ovo sve samo jedan deo eksperimenta. Imam utisak da je to naloženo jer je rađeno i u drugim delovima Etihad erlanjz sistema, rekao je izvor RSE.

Inače, u tom sistemu su osim Er Srbije i posluju u Alitalija (Alitalia), Džet Ervejz (Jet Airways), Er Berlin (Air Berlin), Niki, Er Sejšeli (Air Seychelles) i Etihad Regional. Od tih kompanija Alitalija je proglasila bankrot, Er Berlin je velikim poslovim problemima, dok je vlasnički udeo iz Etihad regionala prodat slovenačkoj Adria Ervejz (Adria Airways).

Ove poslovne neuspehe propratila je i informacija o povlačenju Džejmsa Hogana, generalnog direktora kompanije Etihad, sa funkcije, što je ozvaničeno prvog jula, ali i objava novog menadžmenta o racionalizaciji poslovanja.

Za to vreme, u Er Srbiji saopštenja o poslovnim uspesima bez jasnih informacija o ostvarenom profitu ili gubicima, prate potezi koji nesumnjivo ukazuju na racionalizaciju.

Ukidaju se letovi za pojedine destinacije, uvodi se taksa za šaltersko čekiranje putnika, postavljaju uža sedišta zarad povećanja kapaciteta, naplaćuje njihov odabir dok su, prema svedočenjima samih putnika, obroci na letovima količinski drastično smanjeni, a na pojedinim se služi samo voda.

Česte su i informacije o odlaganjima ili otkazivanjima poletanja zbog kvarova na letelicama.

Izvor: Beta

Foto: Beta