Hemofarm potvrdio lidersku poziciju i u 2017.

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Regionalni lider u farmaceutskoj industriji,  kompanija Hemofarm ovu godinu zaključuje dobrim vestima. Osim rekordnih skoro 5,5 milijardi tableta, više desetina miliona evra investicija i ogromnog poverenja korisnika u 38 zemalja na tri kontinenta, Hemofarm je ove godine posredstvom Štade postao i deo velike internacionalne porodice – Cinven i Bain Capital. Svoju poslovnu politiku kontinuiranog ulaganja u proizvodnju, Hemofarm je dokazao i podizanjem novog Centra za pakovanje u Vršcu u čiju izgradnju i opremanje je ove godine uloženo više od 21 milion evra.

Svečani koktel upriličen za prijatelje, partnere i saradnike, bio je dobra prilika i da se sumira poslovna godina ovog farmaceutskog giganta.

“Štada je tokom prethodnih decenija bila jedna od vodećih farmaceutskih kompanija na polju generike u Evropi, a Hemofarm je svojim dobrim radom doprineo toj reputaciji. Ova godina označila je početak nove ere za nas, ere u kojoj će ova kompanija dodatno jačati svoju poziciju na brojnim tržištima. Naš prioritet jesu kvalitet proizvoda i briga za potrošače. Ne odričemo se ni uloge kvalitetnog partnera zdravstvenom sistemu u Srbiji, državi i lokalnoj zajednici, celom društvu. Zbog svega ovoga, ponosan sam na sve ljude koji rade u Hemofarmu, na svih 3000 njih koji predano, svakoga dana, nastupaju za ovaj narandžasti tim,“ rekao je Ronald Zeliger, generalni direktor Hemofarma i potpredsednik STADA Grupe za Jugoistočnu Evropu. 

Osim tržišne pozicije svoju lidersku ulogu Hemofarm preuzima i u domenu održivog razvoja. Već treću godinu zaredom Hemofarm postiže najviše uspehe u primeni principa održivog razvoja u poslovanju, što ga čini jednim od najboljih primera u ovoj oblasti u celom regionu. Pogoni ove kompanije spadaju u 20 odsto energetski najefikasnijih u svetu u svojoj kategoriji, a pored rekordne proizvodnje Hemofarm je uspeo da smanji utrošak električne energije i prirodnog gasa po pakovanju gotovog proizvoda.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo