Inovativan pristup uređenju kancelarijskog poslovanja

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: EffectiveOffice

Dokumenti su središte modernog poslovanja, pa bi zato rešenja za rad sa njima trebalo da budu jednostavna i pristupačna, kao i lako primenjiva u okviru svih kompanija, bez obzira na veličinu i sferu poslovanja. Iako su kompanije modernizovale brojne postupke, rad s dokumentima se tek neznatno izmenio, pa tako istraživanja govore da se za traženje dokumenata u proseku izgubi više od četiri sata nedeljno. To utiče na produktivnost svakog zaposlenog, a potom se reflektuje i na efekte celokupnog poslovanja.

Kako zaposleni često čuvaju poslovne podatke u slabo zaštićenim sredinama, prilikom rada s dokumentima oni se ponekad i izgube ili slučajno izbrišu. Zato se preventivnim delovanjem može izbeći mnogo sličnih scenarija, a kompanije, na primer, mogu svoje dokumente da prenesu u sistem za upravljanje dokumentima.

Ključni poslovni sadržaji mogu da se šifruju i pristup njima dodeli samo ovlašćenim osobama u okviru kompanije, a time se utiče i na sistemsko rukovanje dokumentima, što dovodi do veće bezbednosti podataka.

Kompanija AIGO Bussines System, jedan od lidera u ponudi kompleksnih rešenja u oblasti printing poslovanja, prodaji računara i serverske opreme, postala je ekskluzivni zastupnik novog proizvoda kompanije Canon za tržište Srbije – EffectiveOffice, rešenja koje predstavlja inovativan pristup uređenju kancelarijskog poslovanja.

EffectiveOffice omogućava povezivanje svih radnih mesta, uređaja i poslovnih dokumenata na jednom mestu, kao i pretvaranje papirnih dokumenata u elektronski oblik, te pristup dokumentima i na terenu pomoću mobilnih uređaja. Ovo rešenje obezbeđuje bolju raspodelu i nadzor obrade dokumenata, veću produktivnost i niže troškove, a donosi i siguran web pristup informacijama kompanije. Proizvod omogućava poboljšano upravljanje poslovnim procesima, brže vreme odgovora i poboljšanje korisničkog servisa.

A kako to izgleda pogledajte na grafikonu.

effective_office

Izvor: BIZLife

Foto: EffectiveOffice