IZABRAN ŽIRI EFFIE FESTIVALA: Stručnjaci biraju najbolje marketinške kampanje

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Stručni žiri ovogodišnjeg EFFIE festivala sastavljen je od marketinških stručnjaka, predstavnika oglašivača i agencija za tržišno komuniciranje. Žirijem predsedava Srđan Bogosavljević iz kompanije Ipsos Adria, a potpredsednica je Jelena Šarenac iz kompanije Henkel. Oglašivači i agencije mogu da prijave svoje prošlogodišnje kampanje za ovo prestižno priznanje do 17. marta.

 Effie drugu godinu za redom u Srbiji nagrađuje oglašivače i agencije koji su se svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i realizacijom ideja posebno istakli u postizanju značajnih tržišnih rezultata. Upravo su to ključni kriterijumi prema kojima će žiri ove godine odlučiti o dobitnicima zlatnih, srebrnih i bronzanih nagrada Effie.

Ove godine žiri čini čak 52 člana kojima prvo predstoji trening za žiri, a potom dve runde žiriranja 11. i 12. aprila i finalna 11. maja. Organizatori su se konsultovali sa Effie Worldwide, u vezi sa sastavljanjem žirija, koji su pozitivno ocenili sastav, ističući da je upravo učešće u Effie žiriranju dobar način da se podigne svest na tržištu o značaju efektivnosti marketinških komunikacija.

– Raduje me da će ovogodišnje radove na Effie takmičenju pregledati ovako veliki i raznovrstan žiri. Trudili smo se da sastavimo listu na kojoj će se naći stručnjaci u oblasti komunikacija, ali tako da zaista predstavljaju ovdašnju industriju. Zato ima predstavnika velikih, globalnih kompanija i agencija, ali i manjih, lokalnih, specijalizovanih, itd. Ove godine u žiriju najveći broj predstavnika imaju oglašivači, što je inače praksa u svetu kada je Effie u pitanju. Dragoceni su nam i istraživači, kreativni stratezi, predstavnici medija i medijskih agencija, obrazovnih ustanova, kao i stručnjaci u oblasti digitalnih komunikacija. Cilj je da pristigli radovi budu pažljivo pregledani i ocenjeni, i da samim tim nagradimo one najbolje – kaže Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.

Žiri čine iskusni profesionalci koji dolaze iz uglednih kompanija i predstavljaju različite oblasti, kako bi se obezbedilo pravo predstavljanje tržišta, ali i raznovrsnost znanja i iskustva. Kompletan sastav žirija možete pogledati na sajtu effie.rs

 

Izvor: BIZLife

Foto: Promo