Jutjub ukida zaradu kanalima sa manje od 10.000 pregleda

jutjub_zoutube_Pix
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Društvena mreža Jutjub (Youtube) ukida mogućnost zarade onima čiji kanali imaju manje od ukupno 10.000 pregleda.

Ta mreža, u vlasništvu Gugla, blokiraće reklame na kanalima koji nisu dostigli taj broj pregleda, u pokušaju da spreči ljude da profitiraju od ukradenog i neprimerenog sadržaja.

Ta odluka je usledila nakon što su britanska vlada, kompanija Tesko, Kraljevska banka Škotske i Mekdonalds uklonili svoje reklame sa Jutjuba pošto je utvrđeno da su se pojavljivale pored ekstremističkog, homofobičnog i antisemitskog sadržaja.

Gugl je bio primoran da se javno izvini prošlog meseca nakon što su te kompanije povukle svoje reklame i optužile tu mrežu da „profitira od mržnje“.

„Ova nova brojka daje nam dovoljno informacija da bismo utvrdili validnost kanala“, kažu iz Jutjuba.

Jutjub će mnogo detaljnije proveravati svaki novoprijavljeni kanal, kako bi sve bilo u skladu sa pravilima i kako bi se izbegli potencijalni problemi oko prikazivanja oglasa na kanalima sa neprikladnim sadržajima.

Onog trenutka kada neki kanal dosegne brojku od 10.000 pregleda, oglasi će automatski početi da se prikazuju.

Izvor: RTS

Foto: Pixabay