Kinezi kupili RTS…ali slovenački

televizor_pix
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Kineski investitori niz investicija u Mariboru nastavljaju preuzimanjem regionalne televizije RTS.

U poslednje dve godine ova se televizija suočila s brojnim problemima pa je i njen program značajno okrnjen. Zbog stečaja kompanije Tele 59 koja je osnivač RTS-a, pretilo joj je i oduzimanje frekvencije, piše Siol.net, a prenosi Seebiz.

Preduzeće RIM Projekt, koje u Sloveniji deluje u ime kineskih inveastitora, kupilo je njene poslovne prostore s opremom te će pokušati da oživi propadajuću televizijsku stanicu.

Zanimljivo je, prenosi Seebiz, da je na tenderu imovine ove televizije potkraj prošle godine kao kupac se pojavio poslovni čovek sa slovenačke obale Sebastjan Vežnaver, ali on očito nije imao u planu i ostati vlasnik. Pre nekoliko dana, Vežnaver je kineskim investitorima prodao mariborsku televiziju. Nije poznato koliko su Kinezi platili, ali cena je sasvim sigurno veća od 1,1 miliona evra koliko je Vežnaver krajem prošle godine platio imovinu preduzeća Tele 59.

Većinu novca uplatilo je preduzeće Villa 1¸koje ima sedište u Mariboru i u vlasništvu je Lingkuna Menga. Preostali novac stigao je s Britanskih Devičanskih Ostrva i to od kompanije Uyard International koju zastupa kineski biznismen Chen Yinshen.

Izvor: Seebiz

Foto: Pixabay