Kroz Beogradski sajam „prošlo“ 13 milijardi dinara

Sajam_turizma_Beta_BranislavBozic
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Beta/Branislav Božić

Ekonomski rezultati rada Beogradskog sajma u 2016. godini procenjuju se na 12,7 milijardi dinara vrednosti prodate robe i usluga, rečeno je na svečanosti povodom obeležavanja Svetskog dana sajamske industrije.

Lane je ukupno bilo 40 manifestacija sa više od 680.000 posetilaca, a ove godine će biti 48 sajmova i izložbi, navela je generalna direktorka Beogradskog sajma Danka Selić.

Dodala je da u svetu izlagači i posetioci ukupno tokom sajmova i izložbi potroše 98 milijardi evra tako da je jasno koliko je rad sajamskih institucija važan za ekonomiju.

Direktor Sektora industrije Privredne komore Srbije Miroslav Lutovac je rekao da je „najbolji način da se sagleda šta i kako radi konkurencija svakako održavanje sajmova jer je tu najveća interakcija proizvođača i kupaca“.

Zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović rekao je da bez Beogradskog sajma ne bi bilo dvocifrenog rasta broja turista u Beogradu. „Pored Centra ‘Sava’ i ‘Arene Beograd’, Sajam je nešto bez čega ne možemo zamisliti Beograd, rekao je on.

Ekonomista Ivan Nikolić je predstavio rezultate analize Ekonomskog instituta o uticaju poslovanja Beogradskog sajma na privredu Beograda i Srbije rekavši da „Sajam ima 181 zaposlenog, ali generisan broj radnih mesta je više od 1.700 po manifestaciji, odnosno 700 angažovanih ugovorima po manifestaciji“, rekao je Nikolić.

Izvor: Beta

Foto: Beta/Branislav Božić