Kvalitet, tradicija i osluškivanje tržišta zaslužni za lidersku poziciju

neoplanta-nenad-juhas
PinterestFacebookTwitterShare

Kompanija Neoplanta je lider na tržištu mesnih prerađevina sa više desetina delikatesnih proizvoda, napravljenih po originalnoj recepturi uz poštovanje najviših standarda bezbednosti i kvaliteta. Od malog proizvođača postepeno je izrasla u visoko razvijenu prehrambenu kompaniju u čijim proizvodima danas uživa veliki broj potrošača. Istovremeno, od prošle godine priključila se listi evropskih kompanija u mesnoj industriji koje koriste sirovine dobijene po inovativnoj nemačkoj BAADER tehnologiji. Po čemu je ova tehnologija jedinstvena, šta ona donosi kompaniji, ali i koji su dalji planovi za BIZLife priča Nenad Juhas, direktor Sektora za kontrolu kvaliteta.

Šta podrazumeva BAADER tehnologija  i koja je prednost upotrebe sirovina dobijenih po ovoj tehnologiji?

BAADER tehnologija predstavlja inovativnu nemačku tehnologiju separacije mesa koju mnogi evropski proizvođači mesa koriste u svojoj proizvodnji.  Specifičnost i jedinstvenost ove tehnologije ogleda se u tome da se njenom primenom meso i masnoće slabim pritiskom kroz sitne rupice odvajaju od žilica i hrskavice. Na taj način nastaju kvalitetnije sirovine koje se koriste dalje u proizvodnji, a kao rezultat dobija se proizvod savršene teksture što je posebno važno ako se zna da je upravo finoća teksture jedan od načina da se prepozna kvalitetna salama. Kompanija Neoplanta proizvodnju svojih Pipi salama i viršli zasniva na sirovinama dobijenim BAADER tehnologijom koja omogućava da ovi proizvodi imaju savršeno glatku teksturu.

Jedna ste od retkih kompanija u domaćoj mesnoj industriji koja koristi ovu inovativnu tehnologiju? Zbog čega ste se opredelili da u proizvodnji koristite sirovine dobijene na ovaj način?

Kao lider na tržištu, konstantno se trudimo da unapređujemo recepture naših proizvoda. Na prvom mestu nam je kvalitet ali i osluškivanje potreba naših potrošača. Svi naši proizvodi napravljeni su od kvalitetnih sirovina po originalnoj recepturi koja traje decenijama. Kada je u pitanju Pipi program kojim osvajamo poverenje onih najmlađih, proizvod napravljen od kvalitetnih sirovina koji će mališani voleti je apsolutni prioritet, a upravo to nam omogućuje korišćenje sirovina dobijenih po BAADER tehnologiji.

Da li izvozite proizvode dobijene od sirovina po BAADER tehnologiji i gde? Kakvo je interesovanje tamošnjih potrošača za ove proizvode?

Proizvode iz našeg Pipi programa za sada plasiramo na tržiša regiona, i to u Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru. Kao i u Srbiji, i kroz naše kampanje na ovim tržištima nastojimo da potrošače edukujemo da sami prepoznaju proizvod napravljen od sirovina po BAADER tehnologiji na osnovu finoće teksture. Konstantan rast prodaje Pipi proizvoda u ovim zemljama pokazuje da smo na pravom putu. Zahvaljujući upotrebi sirovina po BAADER tehnologiji  unapredili smo kvalitet i recepturu proizvoda iz Pipi asortimana što nam daje mogućnost da težimo ka preuzimanju liderske pozicije u ovim kategorijama na regionalnom nivou.

Nedavno ste od potrošača osvojili i dva priznanja za čajnu kobasicu i Gudi viršlu. Šta ona znače za vas?

Ovog proleća prema istraživanju koje je sprovela GfK kompanija za istraživanje tržišta, Neoplanta Delikates čajna kobasica je od strane potrošača drugi put za redom ocenjena kao najbolja u svojoj kategoriji. Istovremeno, prema istraživanju međunarodne organizacije „ICERITAS“, Gudi viršla ocenjena je kao viršla sa najboljim odnosom cene i kvaliteta na domaćem tržištu, čime je postala nosilac oznake Best Buy Award 2017/2018. Ova priznanja potvrda su naše posvećenosti i istrajnosti da potrošačima sa jedne strane ponudimo vrhunski proizvod, pripremljen po originalnoj recepturi, ali i sa druge, da ponudimo najbolji mogući kvalitet po najpovoljnijoj ceni. Pored toga, ona nas dodatno motivišu da našim potrošačima nudimo samo najbolje.

U koje oblasti ćete ulagati u narednom periodu i da li su u planu neke inovacije među proizvodima?

U našem portfoliju trenutno se nalazi preko 80 delikatesnih proizvoda. Konstantno se trudimo da zadovoljimo ukuse, potrebe i želje naših potrošača kada su u pitanju različite kategorije proizvoda. U narednom periodu vrhunski kvalitet naših proizvoda ostaje prioritet, a u planu nam je i dalji razvoj kategorije polukonzervi i dimljenog asortimana.

Izvor: BIZLife