LAVovski trud se isplatio

ana_milicevic_vukoje_carlsberg
PinterestFacebookTwitterShare

Kompanija Carlsberg Srbija proslavila je 125 godina pivare u Čelarevu i taj jubilej i toplo leto uspešno iskoristila za promociju LAV piva 

Kompanija Carlsberg ušla je na tržište Srbije 2003. godine kupovinom pivare u Čelarevu i od tada je na domaće tržište uložila oko 220 miliona evra. “Ove godine pivara u Čelarevu proslavlja svoj jubilej, 125 godina od osnivanja, što je kompanija iskoristila da sve ljubitelje Carlsberg proizvoda podseti na bogatu istoriju ove pivare, ali i za promociju svog najprepoznatljivijeg Brenda – LAV piva”, ističe Ana Milićević Vukoje, direktor marketinga i komunikacija u Carlsberg Srbija.

Kakva je u poslovnom smislu ova jubilarna godina za Carlsberg Srbija?

Godinu smo započeli kampanjom „125 godina lavovskog truda za lavovski užitak“, kojom smo predstavili trojicu naših zaposlenih na njihovim radnim mestima, sa ciljem da pokažemo u realnom svetlu lavovsku posvećenost svih nas koji stojimo iza ovog brenda. Takođe smo redizajnirali izgled LAV pakovanja, imali aktivaciju na LAV limenci, te organizovali LAV karavan koji je omogućio besplatno uživanje u LAV pivu svim njegovim ljubiteljima u više od deset gradova Srbije. Pored toga, u čast jubileja preko 600 ljudi je tokom juna posetilo našu pivaru i dvorac Dunđerski, dok je jul i avgust obeležila velika LAV nagradna igra u kojoj smo našim vernim potrošačima podelili nekoliko stotina nagrada. Iako je naglasak bio prvenstveno na LAVU kao našem najpopularnijem proizvodu, bili smo veoma aktivni i kada su u pitanju naši drugi brendovi. Radili smo veliku muzičku kampanju sa našim brendom Tuborg, a sajder Somersby predstavljen je kao idealno osveženje za vruće leto. Sezona je već na izmaku, ali možemo reći da nam je iznadprosečno toplo leto išlo na ruku.

Povodom 125 godina pivare Čelarevo izdali ste i monografiju „Čudo u Čibu“, koja je zapravo prvi pisani dokument o istoriji pivare?

Sa ciljem da sačuvamo kulturno nasleđe, istoriju jedne porodice i sećanje na njenog osnivača, čuvenog Lazara Dunđerskog, kompanija Carlsberg Srbija objavila je monografiju „Čudo u Čibu“. Stranice monografije vode nas kroz istoriju porodice Dunđerski od nastanka pivare sredinom 19. veka sve do 2003. godine kada dolazi do spajanja dve lične i poslovne vizije, one Lazara Dunđerskog, osnivača pivare u Čelarevu, i Jakoba Jakobsena, osnivača pivare Carlsberg, a pivara u Čelarevu postaje deo Carlsberg Grupacije u okviru koje i danas uspešno posluje. Sledeći upravo vizije i nasleđe naših osnivača, osnovana je Carlsberg i Dunđerski fondacija, putem koje smo nastavili da ulažemo u zajednicu u kojoj poslujemo.

Da li ste zadovoljni kako se LAV pivo kotira na srpskom tržištu u odnosu na konkurente?

 LAV pivo je trenutno treći pivski brend u Srbiji i jedno od omiljenih piva među srpskim pivopijama. Mi se, naravno, ne zadovoljavamo postojećim rezultatima, već uvek težimo da budemo što prisutniji i da se broj „lavopija“ konstantno povećava. Pored domaćeg tržišta, LAV se danas izvozi u mnoge zemlje sveta, među kojima su Austrija, Grčka, Makedonija, Nemačka, Poljska, Ujedinjeni Arapski Emirati, SAD, Kanada i Australija.

________________________________________________________________

Oporavak tržišta piva

U periodu od 2008. do 2014. godine, tržište piva u Srbiji doživelo je značajan pad od čak 15 odsto. Ipak, u poslednje dve godine primećujemo stabilizaciju i nadamo se da je to znak dugoročnog oporavka. Sa druge strane, ponuda u ovom segmentu pića nije smanjena, već, naprotiv, izbor piva koja se nude potrošačima je povećan, od najpopularnijeg lagera, do radlera, pšeničnog piva, tamnog piva i drugih.

Izvor: BIZLife magazin

Piše: Ksenija Mijatović

Komentari 1

  1. Mirjana

    Sta kompanija Carlsberg radi povodom reciklaze , pivskih boca, kako staklenih tako i plasticnih.
    Kakav je program kompanije po tom pitanju ? da li je kompanija izbacila iz upotrebe jednokratne pivske flase od stakla ?