MOL ostvario dobit od skoro milijardu dinara prošle godine

MOL Serbia_Predstavljanje poslovnih rezultata za 2016_Bianca Vasilescu generalna direktorka MOL Serbia
PinterestFacebookTwitterShare

Kompanija MOL Serbia ostvarila je u 2016. godini neto dobit od skoro milijardu dinara, tačnije 987,6 miliona dinara, saopštila je ova kompanija.

Od kada smo 2015. godine ostvarili rekordan profit i na neki način napravili prekretnicu u našem poslovanju, sebi postavljamo visoke ciljeve i trudimo se da uspešno odgovorimo na sve zahteve tržišta. Istakla bih da je MOL Serbia trenutno najveći uvoznik goriva na tržištu Srbije, što znači da svim našim kupcima nudimo 100 odsto evropsko gorivo, koje dolazi iz MOL rafinerija. Uz to, trenutno smo na celokupnom domaćem tržištu naftnih derivata drugi najveći učesnik sa udelom od 20 odsto“, navela je Bjanka Vasilesku, generalna direktorka MOL Serbia.

Protekla godina je bila veoma uspešna i za MOL Grupu, u okviru koje posluje ova kompanija, pa je prvobitno postavljen cilj od 2 milijarde američkih dolara za 2016. godinu, daleko nadmašen time što je kompanija ostvarila čistu CCS EBITDA dobit u iznosu od 2,15 milijardi dolara.

Predstavnici MOL Serbia saglasni su sa porukom koja stiže iz Grupe, da je 2016. godina bila godina transformacija i gledanja u budućnost, budući da je usvojena dugoročna strategija „MOL Group 2030“ čijom će se primenom dalje trasirati poslovna kretanja ove kompanije.

O MOL Grupi:
MOL Grupa je integrisana, internacionalna kompaniju za naftu i gas sa sedištem u Budimpešti, Mađarska. Aktivna je u više od 30 zemalja sa dinamičnom međunarodnom radnom snagom od 25,000 ljudi i sa poslovanjem koje traje više od 100 godina u industriji. Istraživanje i proizvodnja MOL-a podržano je sa više od 75 godina iskustva u oblasti ugljovodonika. U ovom trenutku, ima proizvodne aktivnosti u 8 zemalja i sredstva istraživanja u 13 zemalja. MOL Grupa posluje sa četiri rafinerije i dve fabrike za petrohemikalije, pod organizovanim lancem snabdevanja u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj, i poseduje mrežu od skoro 2000 servisnih stanica širom 10 zemalja u cetralnoj i jugoistočnoj Evropi.

Izvor: BIZLife