„New Europe Market“: Sunčana strana medijske industrije

NEM
PinterestFacebookTwitterShare

„New Europe Market“ je konferencija okrenuta medijima, a ove godine će se diskutovati o različitim temama koje su uglavnom vezane za promenjive trendove u televizijskoj industriji.

Iako turisti najčešće dolaze u Dubrovnik zbog njegovih zidina i istorijskog jezgra, ovaj grad se u junu pretvara u poslovno žarište. Ako ste na bilo koji način povezani sa ubrzanim svetom medija, ovo je mesto na kojem morate biti od 12 – 15. juna, jer, osim brojnih mogućnosti za poslovna poznanstva, pregovore i sve u svemu dobar provod, NEM je odlično mesto za još jednu važnu stvar – učenje.

Ove godine na NEM – u će se raspravljati o šest tema, na različitim panelima.

Panel: Preživite sve nedaće: čemu vas FTA kanali mogu poučiti?, 13.6, 10:30 – 11:15
Govornici: Pete Smith, Matthias Settele, Petr Dvorak, Ivana Miković i Kazimir Bačić.
Saznajte da li su „free-to-air“ kanali i dalje popularni među gledateljima kao što su nekad bili. S obzirom na to da su njihovi glavni konkurenti PayTV kanali i SVOD, kriju li FTA kanali neku tajnu preživljavanja za koju ne znamo, iako se njihova publika značajno fragmentisala?

Panel: eSports: sledeća velika stvar, 13.6, 11:45 – 12:30
Govornici: Michiel Bakker, Johannes Neuschmid, Marcus Meyer, Tom Henderson, Mihajlo Jovanović-Džaril, Sam Gale.
Televizijska industrija menja se brzo, a eSports su samo jedan od noviteta koji se pojavljuju. Zahvaljujući tehnologiji, eSports napreduje brzo, ali i zarađuje brzo, a govornici će razgovarati o novim izazovima koje eSport stavlja pred tradicionalne televizijske medije.


Panel: Regulativne nepravilnosti: Operateri vs zakoni, 13.6., 15:45 – 16:30
Govornici: Nikola Francetić, Simon Slonjšak, Laima Zivatkauskaite, Mario Weber, Nataša Rapaić.

U trajnoj borbi za profit, telekomunikacione kompanije nedavno su počele da nude televizijske usluge i da predstavljaju pretnju tradicionalnim distributerima TV sadržaja. Zašto neke zemlje i njihovi zakoni zabranjuju telekomunikacionim kompanijama vlasništvo nad TV kanalima? Koja su iskustva kompanija koje poseduju svoje kanale? Ako su korisnici zadovoljni s novom generacijom „tele TV-a“, je li to ultimativno loša stvar?

Panel: Korisnici na prvome mjestu, 14.6, 11:30 – 12:15
Govornici: Boris Trupčević, Guy Bisson, Carmen Alzner.

Otkad su firme krenule da stavljaju prioritete korisnika ispred svega drugog, postoji stalna potreba za novim i inovativnim idejama. Zbog mogućnosti koje su im dostupne, da li su korisnici postali razmaženi? Ili su firme okrenute korisnicima proizvod modernoga vremena, kada uspostavljanje iskrene komunikacije znači zdraviju vezu na relaciji kompanija – korisnik?

Panel: Dozvolite da odaberem umesto vas, 14.6,  15:15 – 16:00
Govornici: Sebastian Wernicke, Tony Gunnarsson, Nick Zhao, Richard John Brešković, Meelis Lukka.

Kompanije danas imaju na raspolaganju velike količine podataka, koji dovode do donošenja kompleksnijih odluka. Čelnici kompanija traže najbolji način za donošenje velikih odluka, a nove tehnologije su omogućile nove uvide. U ovom trenutku analitički utemeljeni sistemi za preporuku mogu biti od pomoći po pitanju brzine, proaktivnosti i razmatranja rizika. Ali, ipak, može li oslanjanje na veliku količinu podataka ponekad biti štetno?

Panel: Ne možete me zaustaviti: moć TV kanala 15.6, 11:00 – 11:45
Govornici: Karin Heijink, Mike Moriarty, Bartosz Witak, Salim Mukaddam, John Rossiter.

Ljudi mogu da biraju između neverovatno velikog broja TV kanala i svaka osoba može pronaći nešto za sebe. U ponudi je mnogo TV kanala, ali ima li prostora za nove? Mogu li novi kanali biti konkurentni i dovoljno inovativni da zamene postojeće?

Izvor: BIZLife magazin