Novo lice kongresnog turizma

kuzmanovic_5338
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Privatna arhiva

„MK Mountain Resort“ jedan je od najposećenijih turističkih destinacija ali i kongresnih centara u Srbiji. Značajnu komparativnu prednost na kongresnom tržištu omogućava i činjenica da su jedini kontakt klijentu za realizaciju kompletnog događaja, uključujući i brojne vanhotelske aktivnosti. Prema rečima Bojane Kuzmanović, menadžera sektora za kongrese i skupove najbolji recept za uspešnu organizaciju događaja je, pre svega, jasna komunikacija sa drugom stranom, dobra strategija i blagovremeno planiranje svih detalja.

S obzirom na to da su eventi kao živ organizam i da se često dešavaju i nepredviđene stvari, veoma je važna fleksibilnost i spremnost tima na brzu reakciju. Da bi jedna konferencija ili kongres bila uspešna osim dobrog, stručnog programa, ključni su atraktivni dodatni sadržaji, inicijativa i sugestije za dovođenje programa na viši nivo. U tom smislu naš najveći adut je činjenica da, pored velikog izbora sadržaja u hotelu, na raspolaganju imamo i izvanredne mogućnosti koje prirodno okruženje Kopaonika nudi. Sportske, adrenalinske, zabavne i rekreativne aktivnosti poput panoramske vožnje žičarom, zip line-a, safari tura, planinskog biciklizma, pešačkih tura, jahanja, streličarstva, orijentiringa, piknika na odabranim lokalitetima, upotpuniće svaki korporativni skup“, kaže Kuzmanović.

Koliko su team building ili dobro organizovana konferencija važni za poslovni imidž kompanije, ne samo „u očima konkurencije“ već i u očima javnosti?

Dobro organizovana konferencija ili team building su veoma važni za imidž jedne kompanije ali i za same zaposlene. Time kompanija pokazuje svoju spremnost za ulaganjem u edukaciju i razvoj, kao i motivaciju u slučaju organizacija team buildinga ili takozvanih „incentive“, stimulativnih putovanja koja često predstavljaju nagradu za dobre rezultate zaposlenih.

Često se pominje kako je kongresni turizam neiskorišćena a perspektivna privredna grana u Srbiji. Koliko se kod nas promenila percepcija kongresnog turizma?

Kongresni turizam u Srbiji je u velikom porastu u poslednjih par godina, ali postoji prostor za dalji razvoj. Događaji na svetskoj političkoj sceni su uticali na pomeranja brojnih kongresa i konferencija sa Bliskog istoka ka Beogradu i Balkanu, što pruža novu priliku za dalji razvoj cele Srbije na mapi kongresne industrije. Novi trendovi u organizaciji kongresa i skupova se sve više pomeraju iz velikih gradova, ka planinskim i banjskim destinacijama. Usvajanju ovog trenda doprinose težnje organizatora da se skupovi održavaju u prirodnom, mirnijem i zdravijem okruženju koje nudi veći stepen relaksacije i prijatnije okruženje za rad.

„MK Mountain Resort“ posebno izdvaja kompaktnost i dostupnost svih potrebnih sadržaja i mogućnost smeštaja učesnika na jednom mestu. Raspolažemo sa tri hotelska objekta, kongresnim prostorom na više od 3000 kvadrata, koji je potpuno opremljen najsavremenijom tehničkom opremom, pogodan za sve vrste skupova, te je moguća i postavka automobila unutar kongresnog prostora. Takođe, „MK Mountain Resort“ je, samo tokom prošle godine, uložio blizu 1,5 miliona evra u izgradnju novog kongresnog centra u hotelu „Grand“, koji trenutno važi za jedan od najboljih i najmodernijih u zemlji i koji je dao novo lice kongresnog turizma na Kopaoniku.

Izvor: BIZlife magazin

Foto: Privatna arhiva

Piše: Danijel Jovanović