Ono što ne može da kupi, Fejsbuk kopira

facebook, društvene mreže_pixabay
PinterestFacebookTwitterShare

Nakon što je kopirao Snepčetov Storis format na Instagramu Mesindžeru, Fejsbuk je aktivirao Storis i na svojoj glavnoj mobilnoj aplikaciji.

Fejsbuk Storis je postao dostupan širom sveta, a ova opcija omogućiće korisnicima Fejsbuka (njih oko dve milijarde) da hronološkim redosledom postavljaju fotografije i video-klipove, koji će nestati posle 24 sata.

Baš kao na Snepčetu, koji je Mark Zakerberg pokušavao da kupi pre nekoliko godina, za tri milijarde dolara, što je osnivač Snepčeta Evan Spigel odbio.

Sada je ta odluka došla na naplatu, jer je Snepčet pre manje od mesec dana izašao na berzu, a sada je vrednost akcija kompanije Snep na berzi pala za 3,7 odsto na 22,95 dolara po akciji, nakon što je Fejsbuk objavio da će aktivirati Storis na svojoj glavnoj mobilnoj aplikaciji.

Fejsbuk je do sada odbijao da prizna da su promene na nizu njegovih aplikacija, a koje su vezane za kameru, inspirisane Snepčetom, ali lansiranjem opcije Fejsbuk Storis, kompanija je definitivno priznala da je mladalački i kreativan pristup porukama nešto što vredi preuzeti.

To smo jasno videli na drugim aplikacijama. To je nešto u čemu je Snepčet pionir, a mi smatramo da je Storis postao format koji ljudi koriste da bi delili i gledali fotografije i video-snimke na svim društvenim aplikacijama, kaže menadžer proizvoda Fejsbuka Konor Hejz.

U zemljama u kojima je Fejsbuk Storis već testiran, ljudi sada još više dele sadržaje.

Ovo nije prvi put da je Fejsbuk kopirao Snepčet. To su radili u tolikoj meri da je čak i Spigelova verenica, model Miranda Ker, javno prozvala Fejsbuk zbog ove prakse, rekavši da je „zgrožena“.

„Ne mogu da podnesem Fejsbuk. Zar ne mogu da budu inovativni? Da li moraju da ukradu sve ideje mog partnera? Toliko sam tim zgrožena… Kada direktno kopirate nekoga, to nije inovacija“, rekla je manekenka za Tajms of London.

Izvor: Blic