Parking servis gubi 2.000 mesta, polovina koncesionaru “Tesle”

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Jedno od najprofitabilnijih gradskih preduzeća Parking servis ostao je bez 2000 parking mesta, od čega je više od polovine već ustupio koncesionaru beogradskog aerodroma. javlja N1.

Kada je francuskom koncesionaru dato da narednih 25 godina upravlja beogradskim aerodromom, ispostavlja se, da uz aerodrom, sledi i “poklon paket”. Od države 28 parcela oko aerodroma vrednih 180 miliona dinara, od Grada parking i garaža sa 1106 mesta kojima je do sada upravljalo javno preduzeće Parking servis.

“Među nama, normalno je bilo da to pripada aerodromu, jer to je naprosto na zemljištu aerodroma, ali takva je bila situacija, verovatno aerodrom 90-ih kad je napravljen nije imao para, Parking servis je u to uložio, tako da je potpuno prirodno da aerodrom ima svoje parkiralište”, kaže gradski menadžer Goran Vesić.

Sto dinara je sat parkinga na aerodromu, 800 dinara za ceo dan u garaži, milionska naplata na godišnjem nivou, pa računajte koliko će profit Parking servisa biti manji, kažu u Inicijativi “Ne davimo Beograd”.

“Umesto da se domaćinski posluje, da se dobra javna preduzeća i dalje razvijaju, ona se uništavaju. Urušavanjem dobrih preduzeća koja posluju s profitom, vrlo se jasno stavlja na stranu nekakvog privatnog investitora sa kojim vrlo verovatno neko iz vladajuće strukture ima nekakav dogovor”, dodaje Dobrica Veselinović iz Inicijative.

Francuski Vansi nije jedini koji dobija na štetu Parking servisa. Na spisku onih zbog kojih gubi parking mesta, nalaze se i “Beograd na vodi”, zbog kog će biti iseljena dva parkinga sa 142 mesta, dok je parkiralište na Slaviji, zbog izgradnje nove saobraćajnice oko fontane, sa 164 spalo na 76 parking mesta.

Ostaće i bez tih 76 – čim se ta lokacija proda i na njoj počne gradnja, potvrđuje i gradski menadžer.

U Parking servisu kažu da će izgubljena mesta nadoknaditi iscrtavanjem novih.

“Sveukupno, smanjenje broja parking mesta je 2005. Imajući u vidu da je to veliki broj parking mesta, preduzeće bi imalo problem s ostvarenjem poslovni prihoda na nivou iz 2017. godine i prethodnih godina, pa će se voditi niz aktivnosti kako bi se proširilo zonirano područje u gradu, recipročno broju izgubljenih parking mesta”, saopštavaju iz Parking servisa.

Glavni razlog širenja zona, tvrdi gradski menadžer, nije zarada Parkinga, već zahtevi građana. Sa druge strane, u Inicijativi “Ne davimo Beograd” uvereni su da će u celoj priči baš građani izvući najdeblji kraj – naplatom parkinga koji dosad nisu plaćali.

Izvor: N1

Foto: Pixabay

Komentari 2

  1. Dara

    Suzu ću pustiti zbog gubitaka Parking servisa. Svakako će kao i što su sami rekli naći nov hohštaplerski način da mužu narod.

  2. Srx

    Zato Parking servis hoce da zonira parking ispred Energoprojekta, pa ce svi radnici da se parkiraju na parkinzima okolnih zgrada…