Partnerstvo kompanija Dertour i Lufthansa – Na putu tradicije i inovacije

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Da li znate šta se desi kada se spoji “100 godina ljubavi prema putovanjima” i “50 godina ljubavi na prvi let”? Nešto zaista lepo! U sklopu svoji aktivnosti za podršku agentima na našem tržištu, kompanija Dertour Srbija u saradnji sa kompanijom Lufthansa organizuje Fam Trip Peking 2017. – tom prilikom, u periodu od 1. do 8. novembra 16 predstavnika vodećih agencija za organizaciju individualnih putovanja i prodaju avio karata upoznaće se sa lepotama dalekog istoka i doživeti jedinstveni spoj tradicije i inovacije koji karakteriše ovu destinaciju, baš kao i uspešno poslovanje kompanija Dertour i Lufthansa.

Povod za ovo partnerstvo predstavljaju dva velika jubileja – 100 godina od osnivanja kompanije DERToursitik, u sklopu koje posluje Dertour Srbija, i 50. godišnjica poslovanja Lufthanse u našoj zemlji. Inovativan i uvek dinamičan pristup poslovanju u oba slučaja osigurali su istrajnost pravih vrednosti uprkos svim izazovima prošlih vremena i savremenog poslovanja.

Tom prilikom odabrani turistički profesionalci biće u mogućnosti da steknu iskustvo iz prve ruke, sa ciljem da zatim svojim putnicima na najbolji načinisplaniraju sve elemente njihovog putovanja, bilo da je u pitanju turistička ili poslovna poseta. Tokom ovog “jubilarnog” putovanja, planirani su između ostalog obilazak najpoznatije građevine na svetu – Velikog kineskog zida, zatim znamenitosti poput Trga Tjenanmen, Zabranjenog grada, tradicionalnih hutong četvrti, ali i uživanje u nezaobilaznom specijalitetu “pekinška patka”. Kao lider u organizaciji individualnih putovanja, Dertour Srbija ovaj model saradnje i unapređenja svoje agentske mreže praktikuje duži niz godina, a nedavno su Detour agenti imali priliku da postanu specijalisti i za popularne destinacije poput Maldiva, Mauricijusa i Dubaija.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay