Porasla prodaja automobila u Srbiji, idu i limuzine

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

U prvih šest meseci ove godine na tržištu Srbije je prodato 16.291 novo vozilo, što predstavlja rast od 12,3 odsto u odnosu na isti period prošle godine kada je isporučeno 14.461 novo vozilo, pišu Večernje novosti.

Najprodavaniji brend (putnička i laka komercijalna vozila) sada je “Fijat” koji je sa 2.344 vozila pretekao “Škodu” koja je prodala 2.301 vozilo. Italijanski brend je preuzeo prvu poziciju zahvaljujući prodaji u junu (503 vozila) u kojoj je nadmašio rivala za 48 vozila.

Na trećoj poziciji je “Folksvagen” sa 1.459 prodatih vozila. Računajući samo putničke automobile “Škoda” je prva sa 2.153, “Fijat” drugi sa 1.590, a treći ponovo “Folksvagen” sa 1.119 automobila.

Prema podacima Srpske asocijacije uvoznika novih automobila i delova u Srbiji je za prvih šest meseci prodato 1.619 vozila brendova iz takozvanog premijum segmenta. U ovu brojku ne ulaze najskuplja vozila drugih brendova koja su u vrhunskim paketima opreme često skuplja i od 40.000 evra.

Najprodavaniji je “Mercedes” sa 540 automobila, sledi “Audi” sa 444 i BMV sa 376 vozila.

Prodat je i jedan “rols-rojs”, dva “ferarija”, 59 “poršea”, 29 “jaguara”…

Izvor: Večernje novosti

Foto: Pixabay

Komentari 1

  1. Banquero Vero

    Ovde bi mnogo korisnija bila segmentacija na flotnu prodaju pravnim licima i individualnu prodaju fizičkim licima. Sumnjam da bi Škoda i FIAT držali dva prva mesta i imali bismo mnogo bolju sliku o stvarnim preferencijama kupaca i tržišnoj penetraciji pojedinačnih brendova

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.