Rajićeva šoping centar – mesto za kupovinu sa stilom

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Rajićeva šoping centar otvoren je pre skoro tri meseca. O reakcijama nakon otvaranja, aktuelnostima uoči novogodišnjih praznika, ali i trenutnom stanju na tržištu, otvaranju Mama Shelter hotela i planovima za 2018, razgovarali smo sa Kfirom Špigelom, finansijskim direktorom kompanije ABD, osnovanom od strane Ashtrom Group, koja je vlasnik projekta u Rajićevoj.

Rajićeva šoping centar otvoren je nedavno. Možete li nam reći kakvi su prvi utisci?

Prvi utisci nakon otvaranja Rajićeva šoping centra zaista su sjajni. Drago nam je da su domaći, ali sve više i inostrani posetioci prepoznali značaj ovakve šoping destinacije u centru grada. Bilo da je reč o kupovini ili uživanju u drugim sadržajima koji naš šoping centar nudi, poseta predstavlja svakako novo i drugačije iskustvo u šta su imali prilike da se uvere i dosadašnji posetioci.

Rajićeva šoping centar jedinstven je projekat jer se nalazi u samom centru grada, u glavnoj pešačkoj zoni, deo je Knez Mihailove ulice, baš kao što je i Knez Mihailova deo ovog šoping centra. Trudili smo se da posetiocima ponudimo raznovrsne modne brendove neke po prvi put na našem tržištu, ali i sadržaje u kojima će uživati. Sudeći po njihovim reakcijama i činjenici da su pojedini brendovi za veoma kratko vreme zadobili poverenje kupaca, mislim da smo dobro procenili i uspeli u nameri da spojimo stari, kulturno i istorijiski jako značajan deo grada sa novom šoping destinacijom koju odlikuje pre svega stil, prefinjenost i prestiž.

Jedna od pogodnosti koju ste ponudili Beogradu u okviru Rajićeva šoping centra su i više stotina parking mesta. Kakva je reakcija građana do sada, da li su ova mesta puna preko dana?

Rešavanje problema parkiranja u samom centru grada je uvek aktuelno ne samo za ovu već i za mnoge druge prestonice. Upravo želeći da doprinesemo rešavanju ovog pitanja, Beogradu i njegovim građanima pored jedinstvenog šoping iskustva i uživanja u svetski poznatim brendovima, ponudili smo i dodatna mesta za parkiranje. U Rajićeva šoping centru na raspolaganju je 450 parking mesta, a reakcija onih koji ih koriste je sjajna. Mislim da je za građane jako važno da u strogom centru grada mogu parkirati svoje vozilo pri tom da nisu ograničeni vremenom parkiranja u smislu neophodnosti pomeranja vozila. Pored toga, od ovog meseca svi građani imaju mogućnost i mesečnog rentiranja određenog parking mesta, koje u zavisnosti od potreba korisnika, može da uključuje rentiranje u trajanju od nekoliko sati u toku dana, noćno ili pak celodnevno rentiranje.

Foto: Dušan Stojančević

Bliži nam se praznični period, plato ispred Rajićeva šoping centra po prvi put je uključen u novogodišnji program prestonice. Koje će sve aktivnosti biti organizovane?

Pred nama je prva Nova godina koju ćemo zajedno proslaviti sa sugrađanima. Želimo da Rajićeva šoping centar postane mesto okupljanja za celu porodicu tokom predstojećih praznika i zato ćemo se potruditi da decembar i januar budu najveseliji u samom srcu grada. Novogodišnja proslava je počela ukrašavanjem našeg šoping centra i koncertom Dečije filharmonije. Naša novogodišnja jelka će biti postavljena 15. decembra, uz učešće jedinog gospel hora u Srbiji. Sredinom meseca ćemo organizovati novogodišnji bazar koji će našem centru dati poseban praznični šarm kakav cela Knez Mihailova ulica ima tokom zimskih meseci. Događaj koji će svakako privući veliki broj sugrađana je novogodišnji koncert Lexington benda, zakazan za 22. decembar kao finale novogodišnje euforije. Pošto znamo ko je najsrećniji tokom novogodišnjih praznika, pripremili smo lep program za najmlađe. U subotu, 23. decembra, održaće se uzbudljiv novogodišnji program pod nazivom ,,Novogodišnja noć’’, u kome će učestvovati naši poznati glumci, mađioničari i baletske trupe, kao i, naravno, Deda Mraz. Deda Mraz u Rajićevoj će se družiti sa najmlađim posetiocima uz podršku Snežne kraljice, koja će upotpuniti novogodišnju atmosferu u našem centru. Mladi kreatori će biti angažovani za novogodišnju radionicu na temu ukrašavanja 17. decembra, uz pomoć naše poznate TV voditeljke Danijele Buzurović.

Nova godine je takođe period kada treba da mislimo na one kojima novogodišnji paketić donosi pažnju i ljubav koja im nedostaje. Ove godine smo odlučili da doniramo novogodišnje paketiće deci koja ih nikad nisu dobila. Tokom kampanje pod nazivom ,,Moj prvi novogodišnji paketić’’, koju organizujemo zajedno sa udruženjem “Prijatelji dece Srbije”, preko 50 mališana će po prvi put otvoriti svoje šarene poklone podrške.

Kako ocenjujete trenutnu situaciju na tržištu, kada se u veliko najavljuju novi tržni centri u Beogardu – Ada Mall, BW galerija…Smatrate li da Beograd ima dovoljno potrošača za toliki broj tržnih centara?

Beograd je za veoma kratko vreme postao poželjna destinacija za strane investitore. Prepoznajući je kao jednu takvu destinaciju, pažljivo smo analizirali tržište i sve faktore jer je generalno govoreći, i “domaćinima” i stranom investitoru u interesu da investicija bude dobro prihvaćena. U našem slučaju, Beograd je sa svojim potrošačima, ali i sve većim brojem inostranih posetilaca, po svim parametrima koje smo analizirali zadovoljavao kriterijume što je i doprinelo odluci da njegovom strogom centru, uz Rajićeva šoping centar, vratimo stari sjaj i ponovo ga učinimo jedinstvenom šoping zonom.

Sve veći broj tržnih centara u Beogradu, nedavno otvorenih i onih najavljivanih, svakako je odgovor na potrebe stanovništva za modernim šoping zonama raspoređenim u različitim delovima grada. U Beogradu su u poslednjih par godina vidljive promene u oblasti izgradnje, te svakako ne čudi što srpska prestonica najavljenim novim šoping centrima teži da se i dalje razvija i prati druge regionalne i evropske destinacije.

Nije tajna da su izraelske kompanije u svetu, pa i kod nas, uglavnom zainteresovane za investiranje u šoping molove, koji je razlog za to?

Izraelske kompanije u svetu dobro su poznate u oblasti izgradnje jer imaju know-how pristup i neophodnu tehnologiju. I sama Ashtrom Group koja je investitor Rajićeva šoping centra jedna je od vodećih i najvećih građevinskih kompanija i grupacija za trgovinu nekretninama u Izraelu koja je izgradila brojne velike i kompleksne projekte širom sveta. Zadovoljstvo ulaganjima u Srbiju, opravdanost investicija ali i aktivnosti koje sprovodi srpska Vlada u pravcu ekonomskog razvoja i napretka svakako doprinose tome da izraelske kompanije sve više budu zainteresovane da ulažu u Srbiju i to ne samo kroz tržne centre već i u oblast nekretnina i poslovnih prostora.

Kada će Mama Shelter hotel biti otvoren i na koji način će doprineti beogradskoj ponudi hotela?

Izgradnja Mama Shelter hotela teče po planu a otvaranje će biti u prvom kvartalu 2018. Lanac Mama Shelter hotela poznat je po svojim živopisnim smeštajnim kapacitetima i originalnom ponudom restorana. Predstavlja više od jednostavnih soba, Mama Shelter je urban i originalan hotel sa jedinstvenom ponudom smeštaja, na prvi utisak lep, moderan i živahan, ali i vrlo popularan i prijateljski. Upravo takvu atmosferu će i doneti u Beograd uz nameru da postane omiljeni gradski hotel poslovnim ljudima i turistima koji jedva čekaju da upoznaju Beograd.

Pored otvaranja hotela, koji su dalji planovi za narednu godinu – da li će se neka nova radnja/brend otvoriti ili organizovati neke interesantne aktivnosti u Rajićeva šoping centru?

Nekoliko brendova i koncepata radnji, kao što su prva Lego prodavnica, Armani Exchange, Mia Maya, Bottega, Dune, Dormeo Home, imali su premijeru na otvaranju našeg šoping centra. Očekujemo da mnogi novi brendovi prepoznaju Rajićeva šoping centar kao mesto za svoju prvu lokaciju, zahvaljujući izvanrednom položaju i raznovrsnim zakupcima. S obzirom da je naš centar smešten u srcu grada, takođe ćemo pratiti duh Beograda i kroz naredne aktivnosti obeležiti sve značajne datume i događaje vezane za ovaj prelep grad. Organizovaćemo posebne aktivnosti povodom Dana zaljubljenih, Uskrsa, doneti neke nove i do sada neviđene stvari tokom leta i, naravno, imati velku proslavu prve godišnjice u Srbiji sledeće godine. Centralna lokacija, prefinjeni dizajn, poznati brendovi i pažljivo odabrani restorani i prodavnice u kombinaciji sa aktivnostima koje planiramo za sledeću godinu će doprineti da Rajićeva šoping centar postane jedno od glavnih mesta za sva dešavanja u Beogradu. Nadamo se da ćete nam se svi vi pridružiti i uživati.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.