Recept za uspeh: Sinergija između iskustva i inovacija

PinterestFacebookTwitterShare

Priznanje „Najbolje iz Srbije 2016“ pripalo je kompaniji Filip Moris AD Niš u kategoriji za najbolji korporativni brend. Nagradu je sinoć u Novom Sadu primila menadžerka za odnose sa lokalnom zajednicom i donacije za jugoistočnu Evropu Jelena Preradović Stevanović.

– Velika je čast primiti ovako prestižno priznanje u kategoriji za najbolji korporativni brend. Verujemo da je to rezultat sinergije između iskustva i tradicije, koja u našem slučaju traje od 1885. godine, ali i mogućnosti i sposobnosti da se prilagođavamo savremenim tržišnim prilikama, tako što uvodimo nove tehnologije i inovacije – kaže Preradović.

Ranije, ova duvanska kompanija saopštila je da je radikalno promenila viziju poslovanja i kao cilj postavila budućnost bez duvanskog dima i zbog toga je počela da proizvodi duvanske proizvode koji su alternativa klasičnim cigaretama.

– Možemo da najavimo veliku transformaciju naše kompanije i uvođenje potpuno nove kategorije proizvoda bez duvanskog dima. Hvala svima koji su i ovim priznanjem pružili podršku u značajnom trenutku ne samo za našu kompaniju, već i za našu celokupnu industriju – zaključila je ona.

Izvor: BIZLife