Spam reklama jača od Fejsbuka i Tvitera zajedno

PinterestFacebookTwitterShare

Marketing putem e-pošte je 40 odsto uspešniji od marketinga preko Fejsbuka i Tvitera zajedno, rečeno je na diskusiji „Spamovanje ludom radovanje“.

Smatra se da popularnost takvog vida oglašavanja proizvoda i usluga neće gubiti na popularnosti u narednim godinama.

U 2015. godini, svetskom mrežom je krstarilo oko 2,6 milijardi poruka, a među njima – gotovo 50 odsto „spam“, ili nezatraženih masovnih poruka…

Smatra se da popularnost takvog vida oglašavanja proizvoda i usluga neće gubiti na popularnosti u narednim godinama, rečeno je na skupu koji je organizovala Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS), u okviru „Evropskog meseca sajber bezbednosti“.

Boško Radivojević, suosnivač kompanije Mejnstrim smatra da spam i ilegalne kopije dokumenata koje kompanije šalju svojim klijentima, među njima i fakture za naplatu, „ne možemo sprečiti“.

Međutim, uz sve tehnološke mere zaštite, kompanije mogu svoje korisnike da naviknu na kvalitativno drugačiji izgled poruka, koji ni kvalitetni spameri ne mogu da kopiraju i zloupotrebe.

Izvor: RTS