Sve veći udeo privatnih trgovačkih marki u ukupnoj trgovini

supermarket-pixabay
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Udeo privatnih trgovačkih marki u ukupnoj trgovini iznosi više od 30 odsto u 17 zemalja Evropske unije, a najveći rast zabeležen je u Austriji koja kupcima nudi čak 45 odsto PL artikala.

Nekada su bile na najnižim policama u supermarketima, potrošači su ih sumnjivo gledali uvek postavljajući isto pitanje – da li trgovačka robna marka (PL) može da bude istog kvaliteta kao i zvučni brendovi, piše Politika.

Danas je slika potpuno drugačija. Popularnost privatne robne marke na policama godinama raste širom Evrope. Prema poslednjim podacima agencije „Nilsen” tržišni udeo trgovačkih brendova je dostigao rekorde u devet evropskih zemalja – Nemačkoj, Italiji, Holandiji, Belgiji, Poljskoj, Austriji, Švedskoj, Norveškoj i Danskoj. Prvi put udeo ovih proizvoda u ukupnoj trgovini iznosi 30 i više procenata u 17 od 20 zemalja EU.

Izvor: Politika

Foto: Pixabay