Unilever zapretio Fejsbuku i Guglu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Beta/AP

Unilever bi mogao da prestane da se oglašava na digitalnim platformama kao što su Fejsbuk i Gugl.

To se navodi u govoru koji bi Kit Vid, glavni čovek marketinga tog giganta proizvodnje robe široke potrošnje trebalo da održi u ponedeljak, na konferenciji u Palm Dezertu u Kaliforniji. Kako prenosi Fajnenšel Tajms, on će reći da „Unilever neće investirati u platforme ili sredine koje ne štite našu decu i koje stvaraju podele u društvu i promovišu bes ili mržnju“.

On je uporedio „čišćenje“ digitalnog oglašavanja sa naporima ove kompanije da pronađe održive materijale za svoje proizvode.

Iako je kompanija Unilever smanjila svoj budžet za oglašavanje kao deo mera štednje, oni su i dalje drugi na svetu po potrošnji novca na oglašavanje. Prema Vidovim rečima, potrebno je da potrošači imaju poverenja u brendove Unilevera, a naglašeno je da je taj cilj u suprotnosti sa trenutnom atmosferom nepoverenja na internetu.

Vidove primedbe, takođe, ukazuju na sve veći pritisak na kompanije u Silikonskoj dolini da regulišu sadržaj koji promovišu, kao i na trenutnu političku situaciju. U govoru se direktno pominje i mešanje Rusije u izbore u SAD 2016. godine, a digitalni tržište se opisuje kao „močvara“, što je vrlo trampovska karakterizacija.

Izvor: Fortune, BIZLife

Foto: Beta/AP

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.