Vreme da Fejsbuk nešto zaradi od WhatsAppa

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Beta/AP

Iako je Fejsbuk (Facebook) za preuzimanje WhatsAppa platio astronomskih 19 milijardi dolara, aplikacija osim baze korisnika nije svom novom vlasniku doneo ništa finansijski opipljivo.

Aplikacija je ranije naplaćivala godišnju pretplatu (0,99 dolara nakon prve godine korišćenja), ali otkad je pod Fejsbukom to je ukinuto.

Jan Koum, osnivač WhatsAppa oduvek obećava da u aplikaciji neće biti reklama, ali sada ipak razmišljaju o nekom načinu zarade – sa više od milijardu korisnika trebalo bi biti moguće nešto i zaraditi.

Kako javlja Rojters, nekoliko startapova u sklopu poznatog inkubatora Y Combinator testira opcije koje bi WhatsAppu mogle doneti novac. Radi se o novom načinu na koji bi kompanije mogle direktno komunicirati sa svojim korisnicima, sličnoj opciji koja već postoji u Fejsbuk Mesindžeru.

WhatsApp ipak ostaje dosledan pa naporno radi na tome kako bi se izbeglo slanje reklamnog spama koji bi iritirao korisnike.

Informacija o okretanju WhatsAppa kompanijama ide ruku pod ruku s nedavnom vešću o skorom početku testiranja poslovnog WhatsAppa u Indiji. Naime, na nekim tržištima Fejsbuk Mesindžer je manje popularan od WhatsAppa, pa kompanija želi da to iskoristi na način da omogući kompanijama da koriste obe aplikacije kako bi došle do ciljane publike.

Izvor: Seebiz

Foto: Beta/AP