2 ključne stvari za uspeh u malom biznisu

PinterestFacebookTwitterShare

Za uspeh malih preduzeća definitivno je važno imati mozak. Nemojte se smejati – Inteligencija vas dovodi do uspešnog posla, ali druga dva organa su mnogo bolji indikatori da li ćete biti uspešni u malom biznisu.

Evo šta je važno:

Stomak,

Uši.

Prvo, bez one vatre u stomaku, nedostaje vam najvažnija stvar kada je reč o biznisu, a to je entuzijazam. Preduzetništvo se uglavnom oslanja na duh odlučnosti i strasti. Svakako morate imati strast da biste prevazišli neuspeh ili da biste bili motivisani kada dođu dosadna i teška vremena. Preduzetništvo se oslanja na taj duh odlučnosti i strasti. Ako se odlučite da se u svetu napornog rada suočavate bez entuzijazma, sve što će vam ostati jeste težak posao.

Drugo, uši. Bez osluškivanja ne možete postići lični uspeh. Vaši kupci vam govore mnogo toga što bi trebalo da znate. Moraćete često da pratite svoj proizvod ili uslugu, ali u toku biznisa, ako slušate, vaši klijenti će vam davati sve potrebne informacije o tome kako će vaše poslovanje da raste. Na primer, jedan vlasnik može da čuje žalbu kupca, ali uspešan vlasnik čuje mogućnost poboljšanja usluga, uvođenjem novih funkcija ili stvaranje kupaca za ceo život tako što će ispraviti greške.

Ove osobine su veoma važne kako ne biste došli do scenarija koji niste očekivali. Veoma je izazovno razviti različite veštine poput: menadžmenta, marketinga, računovodstva, IT sektora i još mnogo toga.

Za uspeh u malom biznisu od presudnog značaja jeste da imate radnu etiku, da ste motivisani i da je entuzijazam stalno prisutan.

Dakle, budite spremni da vam ništa ne promakne. Gledajte vaše zaposlene, istaknite njihove greške, ali nikako na loš način. Objasnite zaposlenima da je svaki detalj važan i da zato što ih poštujete želite da rade bolje. Samo pozitivno možete uticati na vaše zaposlene, ako im pokažete da se ne libite nijednog posla.

Nije toliko teško, iskoristite vaš stomak i uši. Slušajte šta vam ljudi pričaju, u tome pronađite motiv da budete još bolji.

Izvor: BIZLife

Piše: D.A.